3

سارقان منازل غرب کشور در تهران بازداشت شد

  • کد خبر : 667
  • 01 آذر 1397 - 12:20
سارقان منازل غرب کشور در تهران بازداشت شد

به گزارش عصر شهروند، سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، معاون عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری سارق منزل تحت تعقیب پلیس آگاهی یکی از استان های غرب کشور توسط گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد . سرهنگ سعدالله گزافی در توضیح این خبر گفت : ساعت ۷ و ۴۰ مورخه ۲۴ آبان […]

به گزارش عصر شهروند، سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، معاون عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری سارق منزل تحت تعقیب پلیس آگاهی یکی از استان های غرب کشور توسط گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد .

سرهنگ سعدالله گزافی در توضیح این خبر گفت : ساعت ۷ و ۴۰ مورخه ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۷ مأمورین گشت پلیس آگاهی در پاسگاه نعمت آباد به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ خاکستری به شماره * ن۴۲ ایران ۹۹ با دو نفر سرنشین مظنون شدند که در ادامه مشخص شد خودرو دارای سابقه توقیف مبنی بر سرقت منزل در یکی از استان های غربی است .

مأمورین گشت پلیس آگاهی به راننده خودرو پژو ۴۰۵ دستور ایست داده اما راننده ی آن با افزایش سرعت و انجام حرکات خطرناک به سمت بزرگراه شهید چراغی اقدام به فرار کرد . در ادامه ، مأمورین در چندین نوبت به راننده خودروی متواری دستور ایست داده اما نامبرده برخلاف دستور پلیس همچنان به فرار خود ادامه می دهد .

در ادامه ی تعقیب و گریز ، مأمورین به جهت متوقف کردن خودرو پژو ۴۰۵ اقدام به شلیک چندین تیر هوایی کردند ؛ نهایتا خودرو متواری در تقاطع یافت آباد متوقف شد اما راننده ی آن با کوبیدن ضربات محکم به تعدادی از خودروها همچنان به تلاش خود برای فرار از دست مأمورین ادامه داد .

مأمورین گشت پلیس آگاهی به منظور دستگیری سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ و جلوگیری از وارد شدن خسارت به خودروهای شهروندان به صورت پیاده وارد عمل شده تا سرنشینان آنرا مهار و دستگیر کنند که در این زمان راننده پژو ۴۰۵ با حرکت دنده عقب به سمت آنها حمله ور شده و یکی از مأمورین از ناحیه هر دو پا دچار مصدومیت می شود .

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی با اعلام خبر دستگیری هر دوسرنشین خودرو پژو ۴۰۵ متواری عنوان داشت : نهایتاً با شلیک تیر به سمت لاستیک های خودرو پژو ۴۰۵ و واکنش دیگر مأمورین واحد گشت ، خودرو پژو ۴۰۵ متوقف و راننده ی آن به همراه سرنشین دوم خودرو دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند و افسر گشت پلیس آگاهی نیز جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان فیاض بخش منتقل شد .

منبع: برنا

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=667

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .