45

ستاره‌های پرسپولیس و استقلال از برنامه صداوسیما انصراف دادند

  • کد خبر : 293752
  • 25 آبان 1401 - 16:04
ستاره‌های پرسپولیس و استقلال از برنامه صداوسیما انصراف دادند
به نظر می‌رسد صداوسیما برای پرکردن برنامه‌های ورزشی‌اش به مشکل برخورده است.

به گزارش عصرشهروند ورزشی، رخ دادن اتفاقات اخیر در ایران باعث پررنگ شدن نقش ورزشکاران کنونی و قدیمی شده است؛ به طوری که بسیاری از آن‌ها با فعالیت در فضای مجازی تبدیل به کنش‌گرهای سیاسی و اجتماعی شده‌اند.

همین کاراکتر، باعث شده تا صداوسیما در پخش برنامه‌هایش از تعدادی از این چهره‌ها انتقادات بعضا تندوتیزی کند. البته که این ماجرا همچون سکه، روی دیگری هم دارد، چون بسیاری از چهره‌های مطرح ورزش ایران به تازگی از حضور در برنامه‌های ورزشی تلویزیون سرباز زده‌اند. این موضوع فقط مربوط به ورزشکاران داخلی نیست، چون چند روز پیش بود که آندره‌ا استراماچونی، سرمربی سابق استقلال هم با انتشار یک استوری ضمن انتقاد از عملکرد صداوسیما در اتفاقات اخیر، خبر داد که به احترام مردم ایران حاضر نیست در هیچ یک از برنامه‌های تلویزیونی به عنوان کارشناس ایفای نقش کند.

در این راستا امروز روزنامه گل هم در خبری اختصاصی عنوان کرده که تلویزیون با پخش برنامه ستاره‌ساز به مشکل برخورده چرا که بسیاری از چهره‌های مطرح و قدیمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام کرده‌اند حاضر نیستند دیگر با این نهاد کار کنند. این روزنامه نوشته فقط خداداد عزیزی برای حضور در این برنامه تلویزیونی اعلام آمادگی کرده است.  منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=293752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .