11

سرانجام کارت های ۵۰۰ هزار تومانی برای سالمندان تهران

  • کد خبر : 283160
  • 10 مرداد 1400 - 13:36
سرانجام کارت های ۵۰۰ هزار تومانی برای سالمندان تهران
معاون شهردار تهران توضیحاتی درباره سرانجام ارائه کارت های منزلت به سالمندان پایتخت ارائه داد.

به گزارش عصرشهروند، محمدرضا جوادی یگانه، معاون شهردار تهران در گفت وگویی درباره سرانجام ارائه کارت های ویژه به سالمندان پایتخت اظهارداشت: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران ارائه کارت های منزلت به همه سالمندان جهت حمایت از آنها در شهرداری مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: سازمان فاوای شهرداری درحال طراحی کارت های ویژه است ولی هنوز طراحی به سرانجام نرسیده و قرار است پس از طراحی از طریق سامانه تهران من مورد توجه قرار گیرد.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: البته در حال حاضر تخفیف به سالمندان جهت استفاده از مراکز ورزشی شهرداری و تخفیف در ارائه کارت بلیت انجام شده ولی برای اینکه همه خدمات در قالب یک کارت تجمیع شود نهایی نشده است.

جوادی یگانه گفت: به احتمال زیاد این موضوع تا پایان تابستان نهایی و به سرانجام خواهد رسید.

گفتنی است؛ آیین نامه پرحاشیه از لایحه شهر دوستدار سالمند سوم خرداد امسال در شورای شهر تهران در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورا نظراتشان را در این زمینه مطرح کردند. در قالب این مصوبه قرار است کارت هایی با اعتبار۵۰۰ هزار تومان برای سالمندان پایتخت در نظر گرفته شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=283160

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .