41

سرمربی پرتغالی استقلال به حبس محکوم شد!

  • کد خبر : 292766
  • 02 شهریور 1401 - 10:26
سرمربی پرتغالی استقلال به حبس محکوم شد!
سرمربی پرتغالی استقلال به یک ماه حبس محکوم شد.

به گزارش عصرشهروند ورزشی، ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید استقلال در هفته گذشته با رفتار جنجالی اش مقابل ملوان و لگد زدن به برانکارد نیروهای هلال احمر حاشیه ساز شد.

در جدیدترین خبر در این زمینه ساپینتو دوباره به دردسر افتاده است. نشریه «فوتبال ۳۶۵» پرتغال از جنجال جدید و مشکل بزرگ برای استقلال پرده برداشت.

این رسانه پرتغالی خبر داد شورای انضباطی (CD) فدراسیون فوتبال پرتغال (FPF) امروز مجازات یک ماه زندان ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق موریرنیزه را به دلیل اظهاراتی که در مورد یک سرباز ارتش پرتغال در ماه مه انجام داد را تایید کرد.

سرمربی پرتغالی استقلال به حبس محکوم شد

در بیانیه ای که امروز منتشر شد ساپینتو که در حال حاضر هدایت استقلال ایران را برعهده دارد به اتهام «آسیب به آبرو و تهمت زدن» محکوم شد.

ساپینتو خطاب به فرمانده ارتش پرتغال با لفظ «دروغگو» استفاده کرده بود. انتقاد شدید مربی پرتغالی باعث شد که ستاد فرماندهی ارتش پرتغال علیه ساپینتو به مراجع پیشگیری و مبارزه با خشونت در ورزش شکایت کند که در نتیجه این مربی پرتغالی به یک ماه حبس محکوم شد.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=292766

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. باید مربی استقلال را اعدام کرد و بہ کمیتہ ہای ایران و داوران و مافیای و بقیہ عوامل پاداش ویزہ داد تا این کارہا راادامہ دہند وخیال مردم رااز تنہا سرگرمی کہ دارند نابود شود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .