21

سرو گوشت گراز در تهران واقعیت دارد ؟

  • کد خبر : 292938
  • 14 شهریور 1401 - 11:10
سرو گوشت گراز در تهران واقعیت دارد ؟
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سرو گوشت گراز به صورت وسیع در رستوران ها شایعه است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار سلامت ، در روزهای گذشته یک خبرگزاری از شیوع گراز خواری و سرو گوشت گراز در رستوران‌های تهران خبر داده بود ؛ و با مصاحبه با یکی از رستوران داران مدعی فروش گوشت گراز با قیمت هر کیلو ۶۰ هزار تومان شد .

حسن اکبری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: گاهی اوقات به صورت انگشت شمار در رستوران‌ها تخلفاتی از قبیل خرید و فروش گوشت حیوانات حیات وحش صورت می گیرد و نمی توان آن را انکار کرد، اما بعضی از این اخبار مانند سرو گوشت گراز به صورت وسیع در رستوران ها شایعه است.

وی افزود : یگان حفاظت سازمان محیط زیست توسط محیطبانان در فضای حقیقی و با کمک پلیس فتا در فضای مجازی کار حفاظت را انجام می دهد و از محیط زیست کشور حفاظت می کند ، گاهی اوقات تصاویری در فضای مجازی از حیوان آزاری منتشر می شود که یگان حفاظت سازمان محیط زیست، بلافاصله با شناسایی افراد متخلف با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت : اما باز هم اگر شخصی در مورد سرو یا خرید فروش گوشت حیوانات نا متعارف مانند گوشت گراز یا … در رستوران‌ها یا هر جای دیگری اطلاعاتی دارد با شماره ۱۵۴۰ تماس بگیرد و سازمان حفاظت محیط زیست بلافاصله با متخلفین برخورد خواهد کرد .منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=292938

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .