5

سعادتمند: تا دو روز دیگر سرمربی انتخاب می شود

  • کد خبر : 268456
  • 08 مهر 1399 - 9:18
سعادتمند: تا دو روز دیگر سرمربی انتخاب می شود
مدیرعامل استقلال از انتخاب سرمربی این تیم تا 48 ساعت آینده خبر داد.

به گزارش عصر شهروند ورزشی ، مدیرعامل استقلال از انتخاب سرمربی این تیم تا ۴۸ ساعت آینده خبر داد.

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال پس از شکست استقلال در لیگ قهرمانان آسیا وعده داد که در گفتگویی مفصل با هواداران این تیم صحبت و مسائل مهمی را مطرح می کند.
سعادتمند در این گفتگوی تصویری در خصوص موضوع مهم انتخاب سرمربی آینده استقلال اعلام کرد که تا ۴۸ ساعت دیگر مربی جدید آبی پوشان انتخاب خواهد شد.

سعادتمند در این گفتگوی تصویری و درباره انتخاب سرمربی جدید گفت: من نظر قطعی ام را بر اساس نقطه نظرات کارشناسی خدمت مجمع و هیئت مدیره محترم اعلام کردم و منتظرم این عزیزان نقطه نظرات خود را به من اعلام کنند. من از این دوستان تشکر میکنم چرا که با ما همراهی داشتند.

وی ادامه داد: متاسفانه در پیشنهادی که من دادم برخی ها که در این فوتبال همیشه هستند، ورود کردند و یک سری نرخ‌ها را بالا بردند. ما قطعا دست آنها را کوتاه خواهیم کرد و قراردادی را منعقد می‌کنیم که به نفع دولت، باشگاه و مردم باشد. هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ مالی به دنبال قراردادی هستیم که برای باشگاه استقلال به صرفه باشد و حتی آورده داشته باشد.

مدیرعامل استقلال اظهار داشت: بنابراین از هواداران اجازه می‌خواهم که یکی دو روز فرصت دهند تا از طریق مصوبه هیئت مدیره و نظر عزیزان نتایج بهتری بگیریم اگر چه هیئت مدیره محترم این لطف را به من داشته و دست من را باز گذاشته اند اما فکر می کنم با نظر این عزیزان می توانیم نتیجه بهتری بگیریم و ان شاالله دل هواداران در این زمینه شاد می‌شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=268456

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .