13

سقوط مرگبار دختر رزمی کار از پشت بام خانه‌

  • کد خبر : 288570
  • 18 دی 1400 - 9:28
سقوط مرگبار دختر رزمی کار از پشت بام خانه‌
سقوط دختر رزمی‌کار از پشت‌بام خانه‌شان مرگ او را رقم زد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار حوادث ، ساعت ۱۸ عصر چهارشنبه پانزدهم دی امسال یکی از ماموران کلانتری یافت‌آباد در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، او را در جریان سقوط مرگبار دختری ۱۵ ساله قرار داد. با دستور قضایی تحقیقات آغاز و معلوم شد که او همراه والدین، یک خواهر و دو برادرش در محله شهرک ولیعصر (عج) زندگی می‌کرده و از پشت‌بام ساختمان سه طبقه محل زندگی‌شان سقوط کرده است.

پدر خانواده در تحقیقات گفت: «دخترم تکواندوکار بود، او نقاش و عکاس ماهری بود. مدتی بود متوجه تغییر رفتار دخترم و ضعیف شدن درس‌هایش شده بودم. اما او بهانه آورد که کار کردنش در عکاسی باعث این کار شده و دیگر آنجا نرفت. به طور اتفاقی گوشی‌اش را نگاه کردم که متوجه شدم او با پسر جوانی ارتباط دوستی دارد و زمان زیادی از وقتش را با او در فضای مجازی می‌گذراند. با دخترم سر این موضوع دعوای‌مان شد، بعد از چند روز دوباره آشتی کردیم و قول داد ارتباطش را با آن پسر قطع کند. نمی‌دانم چرا روز حادثه به پشت‌بام رفته و سقوط کرده است.»

با دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران ماموران تحقیقات برای رازگشایی از ابعاد این پرونده را آغاز کردند . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=288570

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .