14

سوده نجفی خواستار لزوم توجه شهرداری به حل معضلات موجود در منطقه ۹ تهران شد

  • کد خبر : 286728
  • 25 آبان 1400 - 16:02
سوده نجفی خواستار لزوم توجه شهرداری به حل معضلات موجود در منطقه ۹ تهران شد
عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران تقاضا داریم به منظور حل معضلات اجتماعی منطقه ۹، در ایجاد قرارگاه های اجتماعی ذیل این منطقه اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، سوده نجفی عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بیست و چهارمین جلسه شورا در تذکری اظهار داشت: یکی از معضلات منطقه ۹، وجود آسیب های اجتماعی در پارک المهدی است و از رییس پلیس تهران بزرگ درخواست داریم برای کاهش و رفع این مسائل اجتماعی، نظارت جدی تر و همکاری بیشتری با شهرداری تهران داشته باشند.

وی افزود: از شهردار تهران نیز تقاضا داریم که در ایجاد قرارگاه های اجتماعی ذیل این منطقه اهتمام ویژه نمایند.

رئیس کمیته سلامت شورا در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به گره ترافیکی سنگین در  میدان فتح، عنوان داشت: تملک سوله های آموزش و پرورش به طور قطع می‌تواند بخش اعظمی از بار ترافیکی آن محدوده را کاهش دهد؛ لذا شهرداری در عمل به این اقدام جهت رفاه حال شهروندان می بایست سرعت عمل بیشتری به خرج دهد.

نجفی از دیگر مشکلات منطقه ۹ را عدم تملک میدان آزادی توسط شهرداری دانست و افزود: این در حالی است که نگهداشت این مجموعه بر عهده ی مدیریت شهری می باشد. اما بنیاد فرهنگی هنری رودکی سالهاست با در اختیار داشتن بهره برداری از این برج، نتوانسته به خوبی انتظارات را برآورده کند و این موضوع باید تعیین تکلیف شود.

عضو هیات رییسه شورا در پایان به کمبود سرانه فضای سبز این منطقه نسبت به مساحت آن و نیز لزوم نوسازی ناوگان اتوبوسرانی موجود در منطقه ۹ اشاره کرد و از شهردار تهران خواستار شد تا گزارش اقدامات خود در این منطقه را به شورای شهر اعلام نماید. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=286728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .