13

سوده نجفی : واگذاری املاک ارائه دهنده خدمات اجتماعی شهرداری با چه هدفی است

  • کد خبر : 284117
  • 07 شهریور 1400 - 15:29
سوده نجفی : واگذاری املاک ارائه دهنده خدمات اجتماعی شهرداری با چه هدفی است
سوده نجفی طی تذکری به مشکلات منطقه چهار اشاره داشت و گفت: واگذاری برخی املاک در اختیار مراکز ارائه دهنده خدمات اجتماعی شهرداری در منطقه چهار به ارگان های دیگر خارج از ضوابط است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، سوده نجفی در هفتمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری گفت : در بازدیدی که روز چهارشنبه از برخی زیرمجموعه‎های سازمان رفاه و خدمات و مشارکت‎های اجتماعی منطقه ۴ داشتم مواردی را دیدم که عنوان می‎کنم تا سرپرست شهرداری تهران پیگیری کنند.

نجفی در ادامه خاطر نشان ساخت: اولین مورد این بود که در بازدیدی که از ساختمان بهاران در منطقه چهار داشتم متوجه شدم که این ساختمان فاقد انشعاب گاز و آب است و از کپسول گاز و تانکر آب استفاده می‎کردند که می‎شود این را از ستاد مدیریت بحران استان پیگیری کرد.

او نکته دیگر را عدم دوربین مداربسته خواند و گفت: این درحالیست که در این مراکز حتما باید دوربین مداربسته داشته باشند. همچنین ساختمان هم استاندارد نبود و باید پیگیری کنیم و ساختمان دیگری را جایگزین کنیم که استانداردهای لازم را داشته باشد.

سوده نجفی در ادامه تذکر خود افزود: واگذاری زیرساخت مرکز مشاوره کسب و کار کارآفرینی منطقه به سازمان پزشکی قانونی نکته‎ای دیگر است. منطقه چهار و خاک سفید یکی از مناطق پر از آسیب‎های اجتماعی است و این کار اصلا درست نیست که بخواهیم این مرکز را به سازمان پزشکی قانونی است.

عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران افزود : واگذاری سوله‎های اتحاد به وزارت اطلاعات علی‎رغم دستور شهردار مبنی بر اختصاص آن به طرح پوشاک است . چرا باید املاک را بذل و بخشش کنیم ؟  منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=284117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .