5

سیاست های تشویقی احیای بافت فرسوده کارآمد نیست

  • کد خبر : 251019
  • 21 اردیبهشت 1399 - 10:53
سیاست های تشویقی احیای بافت فرسوده کارآمد نیست
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: سیاست های تشویقی لحاظ شده در طرح تفصیلی برای احیای بافت فرسوده کارآمدی لازم را ندارد و باید در آن تجدید نظر شود.

عصرشهروند — شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران گفت: احیای بافت فرسوده اصلی ترین عامل مقابله با تبعات ناشی از زلزله در تهران است.

امانی ادامه داد: سالهای اخیر چندین بار اطراف تهران لرزیده است و همین امر باعث می شود تا نگرانی برای وقوع زلزله بزرگ در تهران افزایش یابد.

وی افزود: من متخصص زلزله نیستم و پیشگو هم نیستم اما از کنار هم قرار دادن برخی شواهد وبه خصوص وضعیت بافت فرسوده شهر تهران می تواند به هر انسانی این موضوع را گوشزد کرد که چه بحرانی در شهر تهران رخ خواهد داد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تاکنون طرح های بسیاری اجرا شده است اما تمام تلاش های ما در این سالها بی نتیجه مانده است که دلیل آن هم عدم توجه به ذی نفعان واقعی بوده است.

وی ادامه داد: زمان آن رسیده است که نگاه مان نسبت به احیای بافت فرسوده عوض شود و سایر پارامترهای مربوط به احیای بافت فرسوده را مورد توجه قرار دهیم و سیاست های غلط مان را کنار بگذاریم.

امانی گفت: سیاست های طرح تفصیلی اصلا انگیزه مناسبی برای مردم ساکن در ریز دانه ها نیست. مردم اقتصاد را خوب می فهمند و اگر سیاست های تشویقی ما تغییر کند حتما مردم خودشان دست به کار خواهند شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اوج تشویق ما این است که در صورت تجمیع ۵ پلاک به آنها یک طبقه تشویقی بدهیم در صورتی که این موضوع برای هیچ عقل سلیمی قابل قبول نیست.

وی افزود: بیش از ۳۰ درصد بافت فرسوده شهر تهران در اطراف زون های حمل و نقل عمومی قرار دارد و می توان با یک سیاست جدید و بهتر مردم را برای احیای بافت فرسوده تشویق کرد.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=251019

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .