12

سید آرش حسینی میلانی : باید از ساخت و ساز در بالادست رودخانه کن جلوگیری کرد

  • کد خبر : 266783
  • 18 شهریور 1399 - 11:33
سید آرش حسینی میلانی : باید از ساخت و ساز در بالادست رودخانه کن جلوگیری کرد
رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: رود دره کن در مجاورت منطقه ۲۲ است. و ممکن است این منطقه در شرایط سیلابی رودخانه کن، تاثیر بپذیرد. لذا باید نسبت به اطراف رودخانه کن حساس بود و آن را احیا کرد، و هم شهرداری منطقه باید در بالادست مانع ساخت و ساز و تصرف در بستر رودخانه شود، و هم از رسوب بیشتر رودخانه جلوگیری کند.

به گزارش عصر شهروند ، سید آرش حسینی میلانی در دویست و سی و پنجمین جلسه شورا، و پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه ۲۲، گفت: منطقه ۲۲ از جمله مناطقی است که طرح کاپ را به صورت پایلوت اجرا می‌کند. شهرداری این منطقه در بحث تفکیک هم قبلا فعالیت خوبی داشته و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: شورایاری منطقه ۲۲ هم باید برای اجرای هرچه بهتر طرح کاپ به شهرداری منطقه کمک کند، تا این طرح شتاب خوبی داشته باشد و به سرانجام برسد.

این عضو شورای شهر درباره تصفیه‌خانه خرگوش دره اظهار داشت: امضای قرارداد احداث تصفیه‌خانه خرگوش دره در مرحله گذار است که امضای آن باید سرعت بگیرد و هرچه زودتر زمین آن تحویل داده شود تا همین دوره کلنگ احداث آن به زمین زده شود.

حسینی میلانی با تاکید بر ضرورت تکمیل فاضلاب شهری منطقه ۲۲ تصریح کرد: تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شهروندان منطقه ۲۲ است و شورایاران هم پیگیری‌های لازم را باید داشته باشند.

وی با اشاره به مجاورت منطقه ۲۲ با رود دره کن خاطرنشان کرد: رود دره کن در مجاورت منطقه ۲۲ است و ممکن است این منطقه در شرایط سیلابی رودخانه کن، تاثیر بپذیرد. لذا  باید نسبت به اطراف رودخانه کن حساس بود، و آن را احیا کرد. و هم شهرداری منطقه باید در بالادست مانع ساخت و ساز و تصرف در بستر رودخانه شود و هم از رسوب بیشتر رودخانه جلوگیری کند.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=266783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .