6

«شجاع» و نظرسنجی AFC؛ تبعات جدایی از پرسپولیس/ خلیل‌زاده از مدافع النصر جاماند!

  • کد خبر : 271599
  • 09 آبان 1399 - 12:38
«شجاع» و نظرسنجی AFC؛ تبعات جدایی از پرسپولیس/ خلیل‌زاده از مدافع النصر جاماند!
شجاع خلیل‌زاده مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس که همواره در نظرسنجی‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشتاز بود، بعد از جدایی از این تیم جایگاه خود را در این بخش از دست داده است.

به گزارش عصرشهروند ورزشی ، شجاع خلیل‌زاده مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس که همواره در نظرسنجی‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشتاز بود، بعد از جدایی از این تیم جایگاه خود را در این بخش از دست داده است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پنج روز پیش اقدام به برگزاری یک نظرسنجی از مخاطبانش برای انتخاب بهترین خط دفاعی لیگ قهرمانان آسیا کرد. AFC بازیکنان منتخب خود را در دفاع راست، دفاع چپ و دفاع میانی معرفی کرد و از هواداران فوتبال خواست از میان آنها در هر بخش به صورت جداگانه دست به انتخاب بزنند.

در این نظرسنجی چهار بازیکن پرسپولیس یعنی سیامک نعمتی (دفاع راست)، سعید آقایی (دفاع چپ) و شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان (دفاع میانی) حضور داشتند.

این نظرسنجی فردا به پایان می‌رسد و تاکنون سیامک نعمتی و سعید آقایی از سایر رقبای خود با اختلاف پیشتاز هستند.

اما نکته قابل پیش بینی تبعات جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس و پیوستنش به تیم الریان قطر است که باعث شده این مدافع در نظرسنجی AFC از مدافع تیم النصر عربستان عقب بیافتد.

خلیل زاده که تا پیش از این همواره در نظرسنجی‌های کنفدراسیون آسیا پیشتاز بود، بعد از جدایی از پرسپولیس و دلخوری هواداران این تیم جایگاه گذشته‌اش را حتی در این نوع نظرسنجی‌ها از دست داده است.

در حال حاضر «مایکون» مدافع تیم النصر با ۵۱ درصد آرا در بخش مدافع میانی صدرنشین است و خلیل زاده و کنعانی زادگان به ترتیب با ۲۵ و ۲۴ درصد دوم و سوم هستند.

منبع

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=271599

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .