10

شرایط وام ازدواج فرزندان بازنشستگان اعلام شد

  • کد خبر : 254112
  • 06 خرداد 1399 - 12:39
شرایط وام ازدواج فرزندان بازنشستگان اعلام شد
صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: تاریخ عقدنامه ازدواج فرزندان بازنشستگان برای دریافت تسهیلات از اول فروردین ۹۸ محاسبه می‌شود.

عصرشهروند — صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: به اطلاع بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری می‌رساند که با توجه به درخواست‌های مکرر عزیزان برای لحاظ کردن تاریخ عقد فرزندان بازنشستگان از ابتدای سال ۱۳۹۸ و دستور و تاکید مدیرعامل صندوق مبنی بر اجرایی شدن این درخواست، تاریخ عقدنامه فرزندان بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر برای دریافت تسهیلات ازدواج، از اول خرداد ۹۸ به اول فروردین ۹۸ تغییر یافت.

بنابراین فرزند یا نوه تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر که برای اولین بار ازدواج می‌کنند و تاریخ عقدنامه ایشان در بازه زمانی اول فروردین ۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ قرار دارد، می‌توانند برای دریافت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی، نسبت به ثبت نام و ارسال اینترنتی مدارک خود اقدام کنند.

همچنین متقاضیانی که پیش از این و در سال گذشته اقدام به ثبت نام کرده و موفق به دریافت تسهیلات نشده اند، در صورت قرار گرفتن در بازه زمانی اعلام شده (اول فروردین ۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹) باید مجددا اقدام به ثبت نام و مدارک خود را ارسال کنند.اخبار بازنشستگان/منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=254112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .