15

شربیانی : همگان بدانند ما مدل سهم خواهی را برنمی تابیم

  • کد خبر : 285839
  • 25 مهر 1400 - 14:17
شربیانی : همگان بدانند ما مدل سهم خواهی را برنمی تابیم
عضو هیات رییسه شورای اسلامی تاکید کرد:لیست تهران برای شورای ششم نشان داد جریان انقلاب بر اساس شایسته سالاری انجام میشود و همگان بدانند ما مدل سهم خواهی را بر نمی تابیم.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، جعفر بندی شربیانی عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان شانزدهمین جلسه شورا با اشاره به انتصابات شهرداری تهران گفت: همگان را به یادآوری سخنان آقای پرویز سروری نایب رییس شورا در ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ جلب می کنم که بر اساس گفته ایشان “همگان بدانند ما مدل سهم خواهی را برنمی تابیم”.

او ادامه داد: لیست تهران برای شورای ششم نشان داد جریان انقلاب بر اساس شایسته سالاری انجام میشود و افرادی که به مسائل شهر آشنا هستند و میتوانند مشکلات و معضلات را حل کنند انتخاب شده اند.

عضو هیات رییسه شورا افزود: مردم شهرتهران و تمام کسانی که به ما رای دادند بر اساس همین چارچوب و معیارها بوده است؛ شایسته سالاری ، تخصص و نه سهم خواهی!

جعفر بندی شربیانی با بیان اینکه ما برای رسیدن به این اهداف و قرار گرفتن دراین چارچوب کمیته ای تشکیل دادیم برای ارزیابی کاندیدهای نیروی انقلاب،  که ۳ویژگی داشتند افزود: صاحب نظر شهری بی طرفی و مشخص بودن ترکیب آن کمیته برای افکار عمومی مد نظر بوده است. حال انتظار میرود که شخص اقای زاکانی که به عنوان شهردار خادم مردم تهران هستند از این مدل کاری و چارچوب اصلی ما که خود طبق آن انتخاب شدند، پیروی کنند و شاخص ها و معیارها برای انتخاب خودرا اعلام کنند تا بر همه روشن شود همکاران ایشان چطور و با چه ارزیابی ها و شاخص هایی انتخاب شده اند؟

عضو هیات رییسه شورا یادآور شد:  مدل انتخاب شورای پنجم که مردم از آن خسته و روی گردان شدند، نقطه مقابل روند طی شده شورای ششم بوده است و افراد بر اساس ژن خوب یا روابط فامیلی یا صرفا به علت پیروزی حزبشان انتخاب شدند که حاصل این شکل کار ناکارآمدی و رانت و فساد بوده است.

شربیانی با بیان اینکه همه این نکات از باب وظیفه نظارت است و نه دخالت در کار شهرداری ادامه داد: ما باید بر شعارها و وعده هایمان وفادار باشیم و باید بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب رهبر عزیزمان عمل کنیم، یعنی تخصص گرایی جوان گرایی و فساد ستیزی را ملاک قرار دهیم.

او ادامه داد: باتوجه به توضیحات ارائه شده اینجانب از شخص آقای زاکانی شهردار منتخب تهران ۵سوال دارم ابتدا اینکه شاخص ها و معیارهای انتخاب مدیران و معاونان به افکار عمومی ارائه شود. همچنین اسامی و رزومه تیم ارزیاب به اصحاب رسانه و افکار عمومی ارائه شود.

شربیانی در ادامه با بیان اینکه مسیر ارسال رزومه افراد مشخص شود؛ که آیا همه فرصت برابر برای ارسال رزومه داشته اند؟  افزود: مشخص شود که چه تعداد رزومه ارسال شده است و چگونه مورد بررسی قرار گرفته است؟ و در آخر اینکه کانون ارزیابی افراد به چه صورت عمل کرده است و آیا این فرآیند محتوایی بوده است؟

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران در پایان سخنان خود افزود: این حق مردم است که با آن ها شفاف برخورد شود چرا که بارشهر تهران بار سنگینی است و باید با هماهنگی همکاری و همدلی برداشته شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=285839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .