3

شما خمیردندن را چطور فشار می‌دهید؟

  • کد خبر : 43450
  • 18 اسفند 1397 - 20:00
شما خمیردندن را چطور فشار می‌دهید؟

روانشناسان می‌گویند ۴۰ درصد کار‌های ما نتیجه تصمیمات آگاهانه نیستند بلکه عادت هستند. چیز‌هایی که فکر می‌کنید کار‌های بی اهمیتی هستند، در واقع روال روزمره شما را تشکیل می‌دهند، بخش بزرگی از زندگیتان را می‌سازند و چیز‌های زیادی را درباره شخصیت و وضعیت روانیتان مشخص می‌کنند. در این مطلب می‌بینید که چطور طرز فشار دادن خمیردندان شخصیت شما را مشخص می‌کند.

فشار می‌دهید و خمیر دندان را از پایین رول می‌کنید

شما فرد بسیار مقتصد و منظمی هستید و به دارایی‌ها و اطرافیانتان توجه می‌کنید. شما کمال گرا هستید و دوست ندارید هیچ چیزی را هدر دهید بنابراین از همه منابعی که دارید کمال استفاده می‌کنید. شما به سختکوشی عادت دارید و کارهایتان را به خوبی انجام می‌دهید بنابراین دیگران می‌توانند به شما تکیه کنند. خانه شما همیشه تمیز و زندگیتان همیشه سازمان یافته است.

خمیردندان را از وسط فشار می‌دهید

شما واقع بین و فعال و معمولا کمی عجول هستید. شما فرد خیلی منظم و مرتبی نیستید، اما اگر با چالشی مواجه شوید، می‌توانید خودتان را جمع کنید و آن را حل کنید. شما بسیار خوش مشرب هستید، دوستان زیادی دارید و در جمع بودن را دوست دارید. شما می‌دانید چطور زندگیتان را متعادل کنید و از نظر احساسی پایدارید.

خمیردندان را از بالا فشار می‌دهید

بسیار لجوج و کله شق هستید و برای رسیدن به آنچه می‌خواهید و دستیابی به اهدافتان هر کاری می‌کنید. شما مستعد ابتلا به بدبینی هستید، زیاد به دیگران اعتماد نمی‌کنید و فقط به خودتان تکیه می‌کنید. شما بسیار خود محورید و خودتان را دوست دارید، که تا وقتی تبدیل به تکبر و خودخواهی و سوءاستفاده از دیگران نشود، بسیار خوب است.

خمیردندان را سالم نگه می‌دارید

شما از تنهایی لذت می‌برید، رویاپرداز و هنری هستید. گاهی به نظر می‌رسد در دنیای خودتان زندگی می‌کنید. شما حساس، آرام، آسان گیر، باملاحظه و صبور هستید. همچنین می‌توانید بسیار رک و بخشنده باشید. شما همیشه افکار و ایده‌های زیادی دارید و دوست دارید آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

از هر جا دلتان بخواهد فشار می‌دهید.‌

شما می‌توانید دنیا را از زاویه متفاوتی ببینید و بسیار هنرمند و خلاق هستید. شما می‌توانید زیبایی را همه جا پیدا کنید. برای شما سخت است وقت شناس و منظم باشید، اما بسیار خوش بین هستید و ذهن بازی دارید. همچنین ممکن است زیاد دچار نوسانات خلقی شوید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=43450

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .