8

شهرداری قاطعانه مقابل مافیای ساخت و سازهای غیرمجاز در تهران بایستد

  • کد خبر : 293394
  • 26 مهر 1401 - 14:14
شهرداری قاطعانه مقابل مافیای ساخت و سازهای غیرمجاز در تهران بایستد
مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، خواستار اقدام جدی و قاطعانه شهرداران مناطق مختلف تهران در برابر ساخت و سازهای غیرمجاز شد.  

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی چمران ، رئیس شورا در تایید تذکر مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهر تهران مبنی بر ساخت و سازهای غیرمجاز در تهران گفت: تشکر می‌کنم از یادآوری این موضوع و نیز تلاش‌های شهردار منطقه ۱۹ تهران به ویژه در این ایام با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی سخت ایستادگی کردند.

چمران افزود: امیدواریم در مناطق دیگر تهران نیز اقدامات و تلاش‌های اینچنینی صورت بپذیرد تا شاهد مناطقی مانند «مرتضی گرد» نباشیم که ساخت و سازها انجام شود و در نهایت بگوییم کاری است که انجام شده و دیگر نمی‌توان اقدامی کرد. این تنها یک نمونه است. در سایر نقاط نیز شاهد این اقدامات متخلفانه بوده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: درخواست ما از شهردار تهران و شهرداران دیگر این است که به جد و قاطعانه مقابل ساخت و سازهای غیرمجاز بایستند. همانطور که ذکر شد اینها مردم عادی نیستند بلکه مافیا هستند که از این اقدام سودهای فراوانی عایدشان می‌شود، عده‌ای هم از شهرستان‌ها آمده وناآگاهانه در تله این افراد قرار می‌گیرند و اموال خود را به دلیل کلاهبرداری آن‌ها از دست می‌دهند؛ در نهایت چیزی که نصیبشان می‌شود ساختمان‌های ناایمن و بسیار فرسوده است.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=293394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .