23

شهرداری لایحه کرایه سرویس‌ مدارس را به شورا ارائه دهد

  • کد خبر : 297209
  • 04 تیر 1402 - 10:46
شهرداری لایحه کرایه سرویس‌ مدارس را به شورا ارائه دهد
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: کارگروهی تحت عنوان ماده ۱۸ برای بررسی و ارزیابی‌های لازم در خصوص سرویس‌ها اقدام کند و نرخ کرایه‌ها را برای تصویب به شورا ارائه دهد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، جعفر تشکری هاشمی در یکصد پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه با نزدیک شدن به سال تحصیلی با مشکل سرویس دانش آموزی روبه رو هستیم، اظهار کرد: کارگروهی تحت عنوان ماده ۱۸ برای بررسی و ارزیابی های لازم در خصوص سرویس ها اقدام کند و نرخ کرایه ها را برای تصویب به شورا ارائه دهد.

وی همچنین تصریح کرد: پیش بینی شد که شهرداری تهران تا پایان خردادماه نسبت به ارائه لایحه برای نرخ گذاری سرویس ها اقدام کند اما انجام نشده و والدین می گویند که مدارس مبالغی را تحت عنوان هزینه سرویس دریافت می کنند.

تشکری هاشمی تأکید کرد: شهرداری هرچه سریعتر این لایحه را با نظر کارگروه ماده ۱۸ به شورا ارائه دهد تا موارد سال گذشته تکرار نشود و از تذکرات والدین خودداری شود.    منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .