22

شهره سلطانی و محرمانه هایش ؛ بازیگر سریال « لحظه گرگ و میش » شبکه ۳

  • کد خبر : 17393
  • 25 دی 1397 - 10:21
شهره سلطانی و محرمانه هایش ؛ بازیگر سریال « لحظه گرگ و میش » شبکه ۳

شهره سلطانی ، هنرپیشه سریال لحظه گرگ و میش شبکه ۳ سیما، متولد دی ماه ۱۳۴۸ در شهر بجنورد بوده و از سال ۱۳۷۰، در عرصه سینما و تئاتر و تلویزیون ایفای نقش می کند. شهره سلطانی ، همسر بهروز پناهنده است و از دانشگاه آزاد اسلامی در رشته کارشناسی موسیقی، دانش آموخته شد. او […]

شهره سلطانی ، هنرپیشه سریال لحظه گرگ و میش شبکه ۳ سیما، متولد دی ماه ۱۳۴۸ در شهر بجنورد بوده و از سال ۱۳۷۰، در عرصه سینما و تئاتر و تلویزیون ایفای نقش می کند. شهره سلطانی ، همسر بهروز پناهنده است و از دانشگاه آزاد اسلامی در رشته کارشناسی موسیقی، دانش آموخته شد. او تا کنون در ده ها فیلم سینمایی و سریال مثل خانه سبز و روزی رزگاری حضور داشته و سابقه برگزاری کنسرت و تئاتر نیز در کارنامه هنری خود دارد.

برای آشنایی با این هنرپیشه گیاه خوار و نوازنده پنجاه ساله سینما و تلویزیون ایران که این شب ها مهمان مردم ایران در شبکه سوم  سیما با سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان است، با ما همراه باشید تا از پشت صحنه سریال و سبک زندگی دیجیتالی شهره سلطانی به روایت اینستاگرام و تلگرامش، مطلع شویم.

با ما همراه باشید

حتما بخوانید: همه چیز درباره سریال لحظه گرگ و میش

شهره سلطانی در اینستاگرام

(فوتوشوت های شهره سلطانی در اینستاگرام دی ماهی)

سگ دوست داشتنی شهره سلطانی

(تصویر یرما، سگ دوست داشتنی شهره سلطانی )

نظر شهره سلطانی درباره سریال لحظه گرگ و میش

اوایل آبان ماه بود که شهره سلطانی با انتشار پستی در اینستاگرام، خبر از پایان مراحل فیلمبرداری این سریال در لوکیشن تهران داد. او درباره  این سریال گفته بود که کارگردان عزیز این مجموعه تلویزیونی، انسانی کار بلند و هنرمند بوده که همکاری با ایشان را افتخاری در فعالیت های هنری خود می داند. او از این که با عشق و علاقه سر لوکیشن فیلمبرداری این سریال می رفته و همه کار با برنامه ریزی دقیق مریم هژیروند انجام می شد، ابزار خرسندی کرد.

شهره سلطانی همه بازیگران جدید و پیشکسوت این سریال مثل فاطمه گودرزی و فرید سجاد حسینی  و علیرضا کمالی را دوست و همراه خود در این سریال موفق می داند که چهارده ماه به صورت شبانه روزی و خلاقانه کار کردند تا مجموعه ای حاصل شود که مورد نظر بیننده های مشگل پسند این روزهای رسانه ملی قرار بگیرد.

شهره سلطانی در سریال لحظه گرگ و میش

گرگ و میش در حالی روی آنتن شبکه می رود که بینندگان این شبکه، تازه از داستان پرکشش یک درام  قجری با نقش آفرینی قوی مریم مومن (فخر الزمان) رها شده و ذهنیت آن ها، درگیر جریانات پر فراز و نشیب شازده با چاکران دربار است! خانم سلطانی از هوادارانش خواست تا متن و حاشیه سریال لحظه گرگ و میش شبکه سه سیما را در این هشتگ دنبال کنند.

شهره سلطانی در مراسم تولد

شهره سلطانی ، عاشق فاطمه گودرزی، هم بازیش در سریال لحظه گرگ و میش است و چند وقت پیش نیز در مراسم تولد خانم گودرزی حاضر شد که ۲ تصویر از این مراسم را در بالا مشاهده می کنید. صفحه رسمی اینستاگرام سریال لحظه گرگ و میش را اینجا مشاهده کنید.

داستان شهره سلطانی

شهره سلطانی برای سریال دوستان دهه هفتاد، هنرپیشه ای شناخته شده است و خاطرات بازی های او در سکانس هایی از سریال های دوست داشتنی سال های نه چندان دور دهه هفتاد را در یاد دارند. شهره  سلطانی در سریال دوست داشتنی روزی روزگاری امرالله احمد جو، در کنار بزرگانی چون خسرو شکیبایی، در سن بیست و دو سالگی، نقش آفرینی کرد.

پنج سال بعد در سریال محبوب شبکه دوم سیما به کارگردانی مسعود رسام و بیژن بیرنگ حضور یافت (خانه سبز) و هم بازی چهره هایی چون خسرو شکیبایی و رامبد جوان شد. او اگر چه تا کنون در بیست فیلم سینمایی هنرنمایی کرده است اما تا کنون موفق به حضور در جشنواره  فیلم فجر و قرارگیری در بین ۴ کاندید نهایی سیمرغ بلورین جشنواره فجر در سی و هفت دوره آن نشده است.

همسر شهره سلطانی

(همسر شهره سلطانی و بهروز پناهی)

شهره سلطانی بر خلاف بهاره رهنما که حضور خیلی فعالی در صحنه تئاتر  دارد و دست به قلم است، کتابی را تالیف  یا ترجمه نکرده و حضور خیلی فعالی در صحنه نمایش ندارد. اما در جریان بازی در یک نمایش، با بهروز پناهنده آشنا شد و همین امر، سبب ازدواج آن دو را فراهم کرد. همسرش، بازیگر نمایشی بود که او کارگردانی می کرد. او در حوزه نمایش، یک بار موفق به کسب جایزه  از پانزدهمین جشنواره تئاتر فجر شد.  (نمایش شعبده و طلسم)

 سلفی شهره سلطانی با کارگردان سریال گرگ و میش

(آخرین سلفی شهره سلطانی با عوامل تولید سریال لحظه گرگ و میش. در این عکس، او با کارگردان سریال، عکس گرفته است)

 او در سریال های تلوزیونی سه دهه اخیر، حضور چشمگیری داشته که در آخرین کار، در کنار تیم همایون خان اسعدیان قرار گرفت و با لیلا بلوکات و فاطمه گودرزی و دیگران، هم بازی شد تا یک درام اجتماعی دهه شصتی را از  یک خانواده اصیل ایرانی، روایت کند. روایتی پر فراز و نشیب که باید تا ۵۰ قسمت، هر شب مهمان شبکه سوم سیما شد و مخاطب روایتی پر فراز و نشیب از دهه شصت تا دهه هشتاد در قاب جعبه سیاه بود.

حما بخوانید : مدگردی با لیلا بلوکات : هنرپیشه جذاب سریال « لحظه گرگ و میش »

شهره سلطانی بر اساس آن چه در اینستاگرامش، روایت می شود، مدتی ساکن سرزمین شگفتی  های آسیا یعنی هندوستان بود و شاید به همین دلیل، منش و روش مرتاض ها را دوست دارد و به گیاهخواری بیش  تر از خام خواری و گوشت خواری، علاقمند است. موضوعی که باید در سبک زندگی و رژیم غذایی مردمان روزگار ما نیز نهادینه شود تا بیماری های قلبی و عروقی و دیابت (بیماری خاموش قرن)، تا این انداز تلفات در ایران نداشته باشد. شاید یکی از دلایلی که او به گیاهخواری علاقمند است، بیماری او در سال های اخیر  باشد که مدتی او را خانه نشین کرد و مجبور شد ویتامین تراپی کند.  غذای محبوبش، هر چیزی است که قارچ داشته باشد!

شهره سلطانی و همسرش

(تصویر شهره سلطانی و همسرش در یک سلفی به مناسبت حضور تیم ملی ایران در رقابت های فوتبال)

شهره سلطانی مثل لیلا بلوکات که طراحی فرش در دانشگاه خواند و به بازیگری علاقمند شد، در رشته کارشناسی موسیقی تحصیل کرد اما قضا و قدر او را به صحنه نمایش آورد. وی، خود را در مصاحبه هایش، یک آشپز حرفه ای و عاشق حیوانات می داند و موفقیتش در عرصه هنری را مدیون روزی روزگاری است.

شهره سلطانی موسیقی دان

شهره سلطانی موسیقی دان

او چون در رشته موسیقی تحصیل کرده و مدرک کارشناسی دارد، سازهای بسیاری می نوازد که از آن جمله می توان به پیانو اشاره کرد که نزد استاد سریر فرا گرفت. او کلاس های آواز را نزد استاد اخوان دنبال کرد و بارها به عنوان نوازنده و خواننده، اجرا داشته است. گروه موسیقی دات شهره  سلطانی ، چند کنسرت در تالار وحدت برپا کرد که با استقبال بانوان هوادارش همراه شد. شعار  برخی  از کنسرت های شهره سلطانی ، هر زن یک قهرمان بود.

شهره سلطانی در عرصه موسیقی

شهره سلطانی ، در هنرستان موسیقی درس خوانده و ردیف ههای سازی سنتور را نزد مینا افتاده فرا گرفت. بانو بصیری، پیانو را به وی آموخت و نزد استاد سرکسیان، ادامه داد. پرویز مشکاتیکان و مسعود شناسا، افرادی بودندکه شهره  سلطانی نزد آنان تمرین مشق سنتور  کرد. شهره سلطانی ، خود را شاگرد فرهاد فخرالدینی، فریدون شهبازیان، نادر مرتضی پور در عرصه موسیقی می داند.

حمایت شهره سلطانی از موسسه خیریه

(حمایت شهره سلطانی از موسسه خیریه مهروزان معین)

کافه داری شهره سلطانی

شهره سلطانی هم مثل شهاب حسینی و بهاره رهنما و لیلا حاتمی، وارد عرصه کافه داری شده و به همراه خواهر زاده خود، کافه کتابی در منطقه تجریش تهران دارد. او هم چون هم بازی خود در سریال لحظه گرگ و میش (لیلا بلوکات) یک موسسه خیریه به نام خیریه ره عشق دارد. به خاطر آواز خواندن او در یک کافه در تهران، آن کافه پلمپ شد که روایتش را در گفت و گو با آزاده نامداری جنجالی در ویدیو زیر تعریف می کند.

البته ایشان بعدا در پستی در این زمینه توضیح داد که در زیر مشاهده میکنید.

کافه داری شهره سلطانی

شهره سلطانی و تلویزیونی بی مخاطب

اسفند ماه سال ۹۵  بود که شهره سلطانی در گفت و گو با یکی از خبرگزاری های کشور اظهار داشت که تلویزیون ایران، سالهاست که مخاطبش  را از دست داده و تصریح کرد که تلویزیون را نگاه نمی کند و البته جدیدا با آن آشتی کرده است! شهره سلطانی ، یکی از دلایل  عدم توفیق رسانه ملی در جذب مخاطب و ارتقا اعتماد آنان را که در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است، نبود فیلمنامه خوب، بازیگر خوب و کارگردانی خوب می داند.

توییتر  شهره سلطانی

شهره سلطانی بر خلاف بسیاری از سلبریتی های موسیقی و سینما ایران، حضور فعالی در توییتر ندارد و مدتی است که به جمع توییتربازهای تهرانی پیوسته است. توییت های وی را در این نشانی دنبال کنید.

توییتر شهره سلطانی

(تصویر صفحه توییتر شهره سلطانی که آخرین پست وی در دی ماه ۹۷ مربوط به  دی ماه ۹۶ است)

شهره سلطانی در حمایت از حیوانات

(او طرفدار حیوانات است و در این پست توییتری از قتل  عام سگ های روستای اولفن سیستان انتقاد  کرد)

توییت شهره سلطانی

(تصویر توییتی از شهره سلطانی که بار دیگر به موضوع کشتار حیوانات اشاره دارد. )

اینستاگردی با شهره سلطانی

شهره سلطانی ، اگر چه مثل بهنوش بختیاری، نیکی کریمی، مهناز افشار، رامبد جوان و پرویز خان پرستویی، بیش از ۳ میلیون فالور اینستاگرام ندارد، اما حضور فعالی در این شبکه داشته و با انتشار پست های مفهومی و اینستانوشته های جذاب، تلاش می کند تا نکته های مختلف را در اختیار جامعه هوادارانش قرار دهد. او ظرف ۴ سال اخیر با انتشار قریب به ۷۸۰ پست، ۵۴۰ هزار فالور جمع کرده که به نظر می رسد با پخش سریال لحظه گرگ و میش شبکه ۳، شماره طرفدارانش که به دنبال متن و حاشیه این سریال دهه شصت-هفتاد هستند، افزایش یابد.

صفحه اینستاگرام شهره سلطانی را در این نشانی دنبال کنید.

اینستاگردی با شهره سلطانی

(جدید ترین فوتوشوت شهره سلطانی را در این عکش مشاهده می کنید که زیرش نوشته بود: در یک صبح سیاه و سپید، چشمهایم  برق می زند و می خندم)

فوتوشت های آذر ماهی شهره سلطانی

(از فوتوشت های آذر ماهی خانم بازیگر که زیرش نوشته بود: چه روز زیبایی خواهدبود، وقتی بهترین ها را برای دیگران بخواهید. بخند و مهربان باش و خداوند عاشق  مهربانیست)

شهره سلطانی در مراسم شکرانه تصویب لایحه حمایت از کودکان

( شهره سلطانی در کنار فاطمه گودرزی در مراسم شکرانه تصویب لایحه حمایت از کودکان و نوجوانات با حمایت پویش بد سرپرست تنهاتر است. جزییات بیش  ر این مراسم را در هشتگ آن دنبال کنید)

تصاویر جالب شهره سلطانی

(از  تصاویر جالبی که ایشان در اینستاگرامش گذاشت و زیرش هم یک پیام مفهومی نوشت که با لایک پرویز پرستویی هم همراه شده بود: روزهایی که حرام شدند نوشته شل سیلور استاین. جادوگردی که روی درخت انجیر زندگی  می کند به لستر گفت: به آرزو کن که براورده کنم. ….. او در ادامه نوشت که دوستان مراقب باشید که پیر نشید و آرزوهایتان حرام نشود. )

حمایت شهره سلطانی از کودکان

( شهره سلطانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نشان می دهد که عاشق کودکان است و برای حمایت آن ها مثل حمایت از حیوانات، فعالیت زیادی دارد)

شهره سلطانی در کنار همسرش در روسیه

(تصویر پستی که شهره سلطانی در کنار همسرش و دو سگ آن ها به مناسبت حضور تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه منتشر کرد)

فیلم شناسی شهره سلطانی

شهره  سلطانی ، از سال ۱۳۷۲ تا سال ۱۳۸۸ در بیش از  ۲۰  فیلم سینمایی ایفای نقش کرد که از آخرین بازی  او در فیلم زیگزاگ تا کنون، قریب به ده سال می گذرد و هنوز شاهد نقش  آفرینی مجدد شهره  سلطانی در سینما نیستیم. او تا کنون موفق به دریافت نامزدی در جشنواره فیلم فجر نشده و سابقه  کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم و سریال در سینما و تلویزیون ندارد.

  • فیلم زیگراگ سال ۱۳۸۸
  • فیلم شیرین سال ۱۳۸۷
  • فیلم قرنطینه سال ۱۳۸۶
  • فیلم حس پنهان سال ۱۳۸۵
  • فیلم جای او دیگر خالی نیست سال ۱۳۸۴
  • فیلم قتل آنلاین سال ۱۳۸۴
  • فیلم تارا و تب توت فرنگی سال ۱۳۸۳
  • این زن حرف نمی زند سال ۱۳۸۱
  • فیلم رای باز سال ۱۳۸۱
  • فیلم قرمز سال ۱۳۷۷
  • فیلم توطئه سال ۱۳۷۴
  • فیلم آدم برفی سال ۱۳۷۳
  • فیلم سه مرد عامی سال ۱۳۷۲
  • فیلم عبور از تله سال ۱۳۷۲

فیلم شناسی شهره سلطانی

(لاله اسکندری و شهره سلطانی )

سریال هایی که شهره سلطانی در آن ایفای نقش  کرده است

  • سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان محصول سال ۹۷ شبکه ۳
  • سریال پنجری به کارگردانی برزو نیک نژاد محصول سال ۹۶ شبکه ۳
  • سریال قاب خاطره به کارگردانی محمد حجت ذیحوری محصول آی فیلم ۱۳۹۴
  • سریال هفت سین به کارگردانی یدالله صمدی محصول شبکه تهران ۱۳۹۱
  • سریال خون بها به کارگردانی جواد مزد آبادی محصول شبکه ۱ ۱۳۸۹
  • فیلم گیلعاد به کارگردانی حسین سهیلی زاده محصول شبکه ۲ ۱۳۸۷
  • فیلم ترش و شیرین به کارگردانی رضا عطاران محصول شبکه ۳ سال ۱۳۸۶
  • فیلم مار و پله به کارگردانی سید محسن یوسفی محصول شبکه ۲ سال ۱۳۸۵
  • فیلم سقوط به کارگردانی سعید اکبریان محصول سال ۱۳۸۴ شبکه ۱
  • سریال برای آخرین بار به کارگردانی اکبر منصور فلاح شبکه تهران ۱۳۸۴
  • سریال پای پیاده به کارگردانی اصغر توسلی محصول شبکه تهران ۱۳۸۴
  • فیلم هنگامه به کارگردانی مجید جوانمرد محصول شبکه ۱ سال ۱۳۸۳
  • فیلم رستوران خانوادگی به کارگردانی حسین سهیلی زاده شبکه تهران سال ۱۳۸۰
  • فیلم همسفر به کارگردانی قاسم جعفری شبکه ۳ سیما در سال ۱۳۷۹
  • سریال صدایم کن به کارگردانی مسعود نوابی شبکه ۳
  • سریال قصه های شهرک سینمایی به کارگردانی بهزاد محمدی محصول شبکه ۳
  • سریال میعاد در سپیده دم به کارگردانی سعید سلطانی محصول شبکه ۳ سال ۱۳۷۷
  • سریال خانه عشق به کارگردانی مسعود فروتن محصول شبکه ۱ در سال ۱۳۷۵
  • سریال خانه سبز به کارگردانی بیژن بیرگ و مسعود رسام محصول شبکه ۲ سال ۱۳۷۵
  • سریال طاغوت به کارگردانی غلامرضا کریمی محصول شبکه ۱ سال ۱۳۷۴
  • سریال شلیک نهایی به کارگردانی مسعودشاه محمدی محصول شبکه ۱ سال ۱۳۷۳
  • سریال ضلع ششم به کارگردانی مسعود فروتن محصول شبکه ۱ سال ۱۳۷۲
  • سریال این خانه دور است به کارگردانی بیژن بیرنگ و مسعود رسام سال ۱۳۷۰
  • سریال روزی روزگاری به کارگردانی امرالله احمد جو محصول شبکه ۱ سال ۱۳۷۰

همراهان گرامی

اگر شما هم درباره نقش آفرینی ها و فعالیت های هنری و اجتماعی ایشان نظر و دیدگاهی دارید، به صورت محترمانه در بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

نظر شما درباره نقش آفرینی شهره سلطانی در سریال لحظه گرگ و میش چیست؟

نقش آفرینی شهره سلطانی

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=17393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .