15
نرگس معدنی پور خبر داد؛

شهر دوستدار خانواده اولویت شورای ششم

  • کد خبر : 284461
  • 15 شهریور 1400 - 12:51
شهر دوستدار خانواده اولویت شورای ششم
نرگس معدنی پور گفت: اگر رویکرد خانواده محور داریم همه اقشار را باید با هم ببینیم به طوری که همه افراد در شهر به راحتی تردد داشته باشند از این رو بودجه های مختلف تجمیع خواهد شد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، نرگس معدنی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران ضمن اشاره به اهمیت مناسب سازی شهری گفت : رویکرد ما این است که بحث مناسب سازی را جدی بگیریم. مناسب سازی برای اعضای خانواده اعم از کودک، مادر، سالمند و معلول باید انجام شود.
او افزود: شهر دوستدار کودک به زعم ما یعنی شهر دوستدار خانواده و سالمند و… که به این موضوعات به طور ویژه توجه می کنیم. شهر دوستدار کودک و سالمند بنا به نیاز در شورا مصوب شد و ما عقیده داریم اگر رویکرد خانواده محور داریم همه این اقشار را با هم می ببینیم.

معدنی پور با بیان اینکه شهر تهران و کالبد شهری به لحاظ ساختمانی، معابر، پارک ها و…باید برای استفاده و تردد شهروندان آسان باشد، تصریح کرد: اقشاری مانند کودک ما، زن باردار، سالمند، معلول و جانباز ما باید در شهر به راحتی تردد داشته باشند از این رو به نحوی همه این بودجه ها تجمیع خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران در پایان افزود: رویکرد ما هم افزایی است. اگر شهری مناسب کودک ایجاد کنیم برای مادر، معلول و سالمند هم مناسب خواهد بود و باید با نگاه جامع خانواده محوری به این امر نگاه کنیم. تمام تلاش و هدف ما این است که تردد در شهر  را برای همه اقشار راحت تر کنیم. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=284461

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .