6

شهر فروشی برای کسب درآمد خط قرمز شهرداری تهران است

  • کد خبر : 554
  • 30 آبان 1397 - 16:55
شهر فروشی برای کسب درآمد خط قرمز شهرداری تهران است

به گزارش عصر شهروند، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران گفت: شهر فروشی برای کسب درآمد خط قرمز شهرداری تهران است. شاپور رستمی در مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه یک تهران که با حضور ابراهیم شیخ،  معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات و معاونان و مدیران شهری تهران و منطقه […]

به گزارش عصر شهروند، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران گفت: شهر فروشی برای کسب درآمد خط قرمز شهرداری تهران است.

شاپور رستمی در مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه یک تهران که با حضور ابراهیم شیخ،  معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات و معاونان و مدیران شهری تهران و منطقه یک در سالن اجتماعات این منطقه برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: علی رقم مشکلات مالی در دوره جدید مدیریت شهری ، حبیب اله تاجیک اسماعیلی شهردار اسبق منطقه یک با یک چارچوب مداری و استفاده از ظرفیت های موجود توانست علاوه بر کاهش تنش ها، شهر را به خوبی مدیریت و اعتبارات و درآمدهای مورد نیاز را کسب کند.

وی جلوگیری از شهر فروشی را خط قرمز شهرداری تهران دانست و گفت: نگهداشت شهر هزینه بر است و آنچه مورد تاکید مدیریت شهری تهران و پیروز حناچی شهردار تهران است جلوگیری از شهر فروشی برای کسب درآمد است و این خط قرمزی است که در همه مناطق مشخص شده و باید سایر ظرفیت ها شناسایی و به کار گرفته شود.

رستمی با تقدیر از زحمات تاجیک اسماعیلی در زمان تصدی شهرداری منطقه یک از علی اصغر خرمی شریف نیز که در این مدت با  کار صادقانه بعنوان قائم مقام در کنار شهردار منطقه یک فعالیت کردند و به آرامی مسایل و مشکلات را حل و فصل کرد نیز تشکر کرد و اسماعیل بدریان دهاقانی را بعنوان سرپرست شهرداری منطقه یک معرفی کرد و از ایشان خواست ، بعنوان یکی از مدیران با تجربه ، خوشنام و صادق شهرداری تهران  با همت و تلاش دستورالعمل های ابلاغی شهردار تهران را در منطقه به اجرا بگذارد.

وی افزود: با انتخابی که توسط شورای شهر صورت گرفت و حناچی یکی از معاونان باسابقه و  با تجربه شهرداری بعنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شد امیدواریم شاهد تغییرات خوب در شهر و برای مردم باشیم.

رستمی از شهروندان خواست هر اقدامی که در مناطق شهر تهران اتفاق می افتد را در حد یک منطقه نبینند چرا که هر اقدامی که در جهت رفاه مردم از جمله فعالیت های شهرسازی، عمرانی و… انجام می شود در سطح ملی است و می تواند به عنوان ایده و الگو قرار گیرد.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=554

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .