10

امانی : شورای شهر باید حرف آخر را بزند

  • کد خبر : 295974
  • 07 اردیبهشت 1402 - 12:56
امانی : شورای شهر باید حرف آخر را بزند
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران درخصوص جلسه کمیته ویژه بررسی وضعیت کنترل ترافیک شهرداری تهران توضیح داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، ناصر امانی  با اشاره به جزئیات جلسه بررسی انتقال وظایف شرکت کنترل ترافیک گفت: «بنده با تشکیل چنین کمیته‌ای مخالف بودم و اعتقاد داشتم که شهرداری توضیحات خود را ارائه کند، اما شورای شهر باید حرف آخر را بزند. با این حال به احترام آقای چمران که برای ما حجت هستند پذیرفتیم که در این کمیته حضور پیدا کنیم. روز دوشنبه جلسه‌ای برگزار شد و شهرداری توضیحاتی داد.

البته از شهرداری فقط دو نفر از معاونان که با تاخیر هم آمدند و همراه مدیرعامل سازمان فاوا و مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک نیز در جلسه حضور یافتند و توضیحاتی ارائه کردند که مورد قبول ما نبود و در نهایت قرار شد رئیس شورا سوالات این هیات را به‌صورت کتبی به شهردار ابلاغ کند و توضیحات شهرداری نیز به‌صورت کتبی دریافت شود و در خود شورا پاسخ‌ها را بررسی کنیم و نظر نهایی را به چمران منعکس کنیم که وی یا رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل در جلسه شورای شهر نتیجه نهایی را اطلاع‌رسانی کنند.»

وی ادامه داد: «قرار نیست این بحث ادامه یابد؛ آن هم وقتی شورای شهر جواب‌ شهرداری را در حضور رئیس شورا بررسی می‌کند و جمع‌بندی آن در صحن علنی شورای شهر گزارش داده می‌شود. در آن جلسه رئیس شورای شهر بر این موضوع تاکید کرده است که به‌هیچ‌عنوان نباید شأن نظارتی و قانون‌گذاری شورای شهر مخدوش شود و شهرداری نمی‌‌تواند درباره موضوعاتی که در اختیار شورای شهر است، تصمیم بگیرد و مواردی که مانند ادغام و جابه‌جایی وظایف در اختیار شوراست، تصمیم‌گیری کند.

اگر شهرداری گمان می‌کند اکنون اساسنامه شرکت کنترل ترافیک پاسخگوی نیازهای روز نیست و نیاز به تصمیم‌گیری در چنین زمینه‌هایی دارد، باید آن را به‌صورت لایحه به شورای شهر تهران ارائه دهد.»   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=295974

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .