49

علی انصاری صاحب ایران مال ؛ سوپر میلیاردر ایرانی

  • کد خبر : 23996
  • 08 اسفند 1397 - 17:09
علی انصاری صاحب ایران مال ؛ سوپر میلیاردر ایرانی
در این گزارش با علی انصاری مالک ایران مال بیشتر اشنا شوید .

علی انصاری ، متولد دی ماه و دانش آموخته رشته مهندسی عمران است. مردی که در انتهای دهه شصت عمر خود به سر می برد و اکنون، هزاران میلیارد تومان سرمایه ثبت شده دارد. دیپلم اقتصاد را از دبیرستان تهران در سال شصت و شش گرفت و پس از انجام خدمت مقدس سربازی در دوران جنگ تحمیلی، از اواسط آن سال، وارد عرصه کسب و کار فولاد شد. اولین فعالیت صنعتی جدی علی انصاری ، اواخر دهه شصت، مربوط به راه اندازی کارخانه پروفایل ماه دشت کرج است که در زمینی به مساحت شصت و چهار هزار متر مربع تاسیس و اوایل دهه هقتاد شمسی، مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش عصرشهروند، علی انصاری ، متولد دی ماه سال ۴۱ در مهرآباد جنوبی تهران است و امروزه، در فهرست سوپر میلیاردر های ایران قرار دارد. سرمایه گذاری در تاسیس بازار فرش ایران ، بازار موبایل ایران ، ایران مال ، بانک آینده و بانک تات، بخش کوچکی از فعالیت های این مرد ثروتمند است که در کسب و کار، به تنوع فیلدها و ملاکی و کسب اجاره، اعتقاد وافر دارد. رسمی سنتی در اقتصاد هزاره دوم که در عصر اقتصاد دیجیتال و کسب و کارهای دانش بنیان سهامی عام، خیلی جایگاه ندارد.

حتما بخوانید : فیلم : تخلفات ایرانمال زیر ذره‌بین / تازه کجاش رو دیدی ایران مال یه چشمشه !

نگاهی به کسب و کار علی انصاری ، موضوع گفتاری است که در ادامه می خوانید. اگر شما هم نقد و پیشنهادی درباره فعالیت های ملاکی علی انصاری در اقتصاد امروز ایران عصر دانش بنیان دارید، نظرات و دیدگاه های خود را به اشتراک بگذارید.

برخی سرمایه داران همان خان و خان زاده های گذشته های نزدیکی هستند که، زمین های زیادی داشته و آن ها را به رعیت، برای کشت  و زرع اجاره می دادند تا پول اجاره زمین را، در زمان درو و خرمن بگیرند و این گونه، هم زمین آن ها آباد بماند و هم از دسترنج کشاورزان و کارگران، سود سرشاری نصیب آن ها شود. خان ها، هیمشه خان بودند و رعیت، همیشه رعیت، از زمان های خیلی دور تا زمان سلطان صاحبقران و حتی پهلوی اول . . .

عصر کشاورزی که آلوین تافلر در موج سوم به آن اشاره داشت، به عصر صنعتی رسید و این بار، شاهد ملاکانی بودیم که خانه های بزرگ و کوچک  خود را در شهر و روستا، اجاره می دادند و سر ماه، افرادی را اجیر می کردند تا حق الاجاره را از مستاجر، بستاند. مستاجرانی هم که از عهده اجاره بر نمی آمدند، به زور درفش و قانون، جایگزین مستاجرهای جدید می شدند و این داستان در عصر هزاره دوم ادامه یافت.

حتما بخوانید : ورشکستگی بانک آینده واقعیت یا شایعه ؟! | تحلیل و بررسی وضعیت بانک آینده

عصر موج اول و عصر موج دوم، امروز که عصر موج سوم  است و شاهد انقلاب فناوری اطلاعات و اقتصاد دانش بنیان هستیم، هم چنان ادامه دارد. فرم، دستخوش تغییر شده، اما محتوا، همان است. در عصری که شاهد استارت آپ و اقتصاد دانش بنیان و کارآفرینی دیجیتالی  و شرکت های دانش بنیان دانشگاهی و کسب و کارهای پر بازده با سهامداران میلیونی در اقصی نقاط جهان هستیم، بعضی ها، عاشق همان روش خان و خان زاده و ملاکی عصر موج دوم هستند.

رفتار سازمانی این کارآفرینان در عصر هزاره سوم، تداوم همان روش خوانین و ملاکین و ارباب ها است که همه  را رعیت خود پنداشته و خلق ثروت را، در کسب و کار اجاره می دانند. ثروتی که، ارزش افزوده خاصی ایجاد نمی کند و محصولش، نقشی در توسعه رشد ناخالص داخلی و اقتصاد دانش بنیان شکوفا ندارد. . .

حتما بخوانید : ایران مال ؛ پروژه ای عظیم با تخلفات آشکار در منطقه ۲۲ تهران

 رفتار سازمانی علی انصاری

به  نظر می رسد، روش رفتار سازمانی علی انصاری در  اقتصاد دانش بنیان امروز جهان، تداوم همان روش ارباب رعیتی هزاره دوم است. شرکت های اقماری او، یادگیرنده نیست و ماهیت سنتی دارد. بازاری  ساخته شود و غرفه هایی اجاره داده شود . .  . خواه، بازار فرش باشد، خواه بازار موبایل ایران، خواه ایران مال باشد، خواه بازار آهن آلات. در اصل قضیه که ملاکی است، توفیری ایجاد نمی شود. . .

اما علی انصاری کیست؟

علی انصاری کیست

( علی انصاری در کنار حسین هدایتی)

علی انصاری کیست؟

علی انصاری ، متولد دی ماه و دانش آموخته رشته مهندسی عمران است. مردی که در انتهای دهه شصت عمر خود به سر می برد و اکنون، هزاران میلیارد تومان سرمایه ثبت شده دارد. دیپلم اقتصاد را از دبیرستان تهران در سال  شصت و شش گرفت و پس از انجام خدمت مقدس سربازی  در دوران جنگ تحمیلی، از اواسط آن سال، وارد عرصه کسب و کار فولاد شد. اولین فعالیت صنعتی جدی علی انصاری ، اواخر دهه شصت، مربوط به راه اندازی کارخانه پروفایل ماه دشت کرج است که در زمینی به مساحت شصت و چهار هزار متر مربع تاسیس و اوایل دهه هقتاد شمسی، مورد بهره برداری قرار گرفت.

حتما بخوانید : سلاطین ایران ؛ دیدار با سلطان سکه و قیر تا سلطان شکر و کاغذ

او چند برادر دارد و اطلاعات دقیقی  از آن ها در دسترس نیست. علی انصاری هم  بر  خلاف بانک زنجانی (مفسد اعدامی) و حسین هدایتی (متهم اختلاس از بانک سرمایه) و بسیاری از ملاکان و ثروتمندان ایران، زیاد از خود در رسانه ها صحبت نمی کند. علی انصاری پس از  اوج گیری فعالیتش در حوزه پروفیل، به سمت کشورهای حوزه قفقاز رفت و صادرات پسته و میوه را در دستور کار قرار داد.

علی انصاری، دانش آموخته رشته مهندسی عمران

البته آن زمانی که علی انصاری در کار واردات میوه بود، ارز دولتی خبری نبود تا مثل پدر داماد حسن روحانی، ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو، ارز دولتی بگیرد! اگر امروزه به منطقه شاد آباد تهران سری بزنید، یکی از بزرگ ترین مراکز  توزیع آهن آلات ایران در منطقه شاد آباد جنوب پایتخت، از ساخته های علی انصاری به شمار می رود. جایی که قطب توزیع انواع آهن آلات به شمار می رود. پس  از آن، به سمت اتوبان سعیدی رفت و بازار آهن بهاران دو را افتتاح کرد که نخستین تجربه او در تاسیس مراکز بزرگ توزیع محصولات صنعتی در کشور بود.

 روش کسب و کار علی انصاری

صاحب ایران مال کیست ؟

تجربه ای که سبب شد تا در اوایل دهه نود شمسی، ایران مال ، بزرگ ترین مجتمع تجاری، فرهنگی، هنری و ورزشی ایران را در غرب  اتوبان شهید همت، بنا کند. ایران مال که پیش از این، تهران مال  یا تات مال یا بازار بزرگ ایران خوانده می شد، بعدها به ایران مال  تغییر نام داد.

حتما بخوانید : نمایش یک غرور دکوری / ایران مال و انتقاد هایی که به جایی نمی رسد

علی انصاری، خود را محدود به یک فیلد کاری نکرد

علی انصاری ، خود را محدود به یک فیلد کاری نکرد. از پروفیل، وارد میوه و خشکبار شد و از آنجا، به سراغ بازار موبایل و مبلمان رفت. بازار موبایل ایران که یکی از قطب  های خرید و فروش موبایل در ایران است، از جمله مراکزی است  که او با کمک  شرکایش احداث کرد.

ایندکس سایت بازار مبل ایران

(تصویر ایندکس سایت بازار مبل  ایران)

بازار مبلمان یافت آباد که علی انصاری راه اندازی کرد، رونق را به یافت آباد برگرداند و بیش از همه، بچه محل های علی انصاری  از این خوان گسترده، بهره مند شدند. اکنون، اقتصاد یافت آباد، مدیون بازار مبل ایران است که هم  مترو به آن جا می رود و مقصد لاکچری گردها برای طراحی دکوراسیون های شگفت انگیز خانه های چند ده میلیاردی شمال شهر تهران و سایر مراکز استان ها محسوب می شود.

 مهدی علی انصاری، ریاست انجمن را بر عهده دارد

(تصویر ایندکس سایت انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون که مهدی علی انصاری ، ریاست انجمن را بر عهده دارد. نایب رییس وی، مهندی ابوالفضل انصاری است که در شرکت گروه سرمایه گذاری تات انصار نیز، یکی از ۷ عضو هیات مدیره بر  اساس روزنامه رسمی است. دکتر جمشید اثنی عشری، سخنگوی ایران مال نیز، خزانه دار انجمن محسوب می شود)

ملاکی گری در ایران مال

اقدام علی انصاری در ساخت بازار مبل در یافت آباد، رونقی به این منطقه محروم جنوب  پایتخت بخشید که تا به امروز هم  ادامه داشته است. رستوران های لوکس و باربری های حرفه ای اطراف بازار مبل، همه و همه، بستری  است که مدیون بازار مبل علی انصاری است. بازاری که گویا اکثر فروشگاه هایش، اجاره ای است و همه، مستاجر موقتی علی انصاری هستند. عین ایران مال ، که گفته شده، غرفه هایش، فروشی نیست و اجاره داده می شود. ادامه رفتار سازمانی ملاکی گری علی انصاری در کسب و کار ان هم در عصر جدید!

علی انصاری را باید در فهرست ثروتمند ترین مردان ایران در سال  های پایانی قرن سیزدهم هجری خورشیدی دانست. فردی که دو دهه قبل، به عنوان یک مبل فروش در جنوب تهران، وارد بازار کسب و کار شد و اکنون، در حوزه های مختلفی از جمله فولاد، مبل سازی، بازار موبایل و تاسیس مراکز مدرن تجاری، فرهنگی، ورزشی و هنری فعالیت دارد.

حتما بخوانید : باستی هیلز لواسان و محرمانه هایش : « بورلی هیلز » لوکس ایران !

بعضی ها، فعالیت های گسترده و دنباله دار ایشان را مصداق ژن خوب دانسته و بعضی نیز وی را یک کارآفرین خود ساخته و محصول پشتکار و هوش تجاری می دانند. او اکنون، صاحب امتیاز بزرگ ترین بازار مبل خاورمیانه است. یکی از چهره های تاثیر گذار در تاسیس بانک آینده است که هم اکنون، فاز اول بزرگ ترین بازار تجاری، فرهنگی و ورزشی لوکس خاورمیانه را در غرب اتوبان همت افتتاح کرده است و بزودی، با تکمیل فازهای بعدی، یکی از ۵ مگا مال بزرگ جهان، در اختیار ایرانیان است. جایی که جشنواره باشکوه و حیرت انگیزی از مقرنس ها و منبت کاری ها و آینه کاری های فوق العاده به شمار می رود و قصد فروش آن را نیز هیات امنا، ندارد.

شرکت های اقماری علی انصاری

(وضعیت سهام  بانک آینده از شرکت های  اقماری  علی انصاری در بهمن ماه ۹۷ در بازار بورس ایران)

علی انصاری ، از مالکان بانک آینده است که با ۱۶ میلیارد قطعه  سهم، در بازار پایه ب فرا بورس ایران در نماد وآیند در دسترس است. گر چه روی کاغذ و اسناد منتشر شده در کدال، بانک آینده متعلق به علی انصاری ، بدهی بسیاری دارد، اما در صورت پذیرش ورود ایران مال به بورس به عنوان مایملک بانک آینده، شاهد شکوفایی احتمالی صورت های مالی این مجموعه در سال ۹۸ به بعد هستیم.

علی انصاری ، هم چون حسین هدایتی که از اسپانسرها و حامیان مادی و معنوی پرسپولیس بود و این روزها، در پرونده اختلاس از بانک سرمایه، متهم بوده و پرونده آن به دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی ارجاع شده است، حامی  سرخابی  های پایتخت است. او قبلا، عضو هیات مدیره  باشگاه استقلال و از حامیان مالی آبی پوشان تهرانی بود. ریاست فدراسیون دوچرخه سواری و عضویت در هیات رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، از دیگر مسئولیت های مرد سوپر میلیاردر ایران به شمار می رود.

او، ریاست شورای ملی مبلمان و کنفدراسیون بین المللی مبلمان و دکوراسیون را نیز بر عهده داشت و یکی از موسسان بانک آینده و بانک تات محسوب می شود. او مدتی، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری تات بود که کارفرما اصلی ایران مال معرفی شد.

آشنایی  او با دکتر جلال رسول اف در دهه هشتاد سبب شد تا مقدمات تاسیس بانک آینده و بانک تات فراهم شود.

حتما بخوانید : هیچ ، سهم کارگران و تولید کننده ایرانی از ایران مال !

بانک آینده و علی انصاری

بانک آینده گفته می شود یکی از دارایی های بزرگ علی انصاری است و بخشی از سهام آن، متعلق به اوست. در راه اندازی بانک تات و کسب مجوز از بانک مرکزی، همچنان شبهاتی وجود دارد. بانکی که علی انصاری به همراه جلال رسول‌اف، مدیر سابق بانک کشاورزی و بهاء الدین هاشمی، مدیر عامل سابق بانک صادرات در سال هشتاد و هشت و با کمک های دولت محمود احمدی نژاد راه‌ اندازی کرد. علی انصاری که پیش از این، عهده دار مدیر عاملی گروه سرمایه‌ گذاری تات بود، به عنوان رییس هیات مدیره گروه انتخاب شد و امروزه، شخص دیگری، ریاست هیات مدیره را بر عهده دارد.

بانک آینده و علی انصاری

تاسیس بانک تات، جنجال  های رسانه ای داشت. مثل این که ۲ هزار میلیارد ریالی که باید به بانک مرکزی جهت کسب مجوز داده می شد، یک دهم مبلغ مورد نیاز بود و این مبلغ نیز با وثایق ملکی، تامین شد. . . .

بانک آینده یکی از دارایی های بزرگ علی انصاری است

بانک آینده در سال ۹۱ با ادغام بانک تات، موسسه مالی و اعتباری صالحین و موسسه مالی و اعتباری آتی تاسیس شد. اکنون صدها شعبه  در سراسر کشور دارد و ده هزار نفر نیز، سهامدارش در بازار بورس ایران هستند. صحبت هایی که مربوط به اختلاس  ۱۴۰ هزار  میلیارد تومانی! علی انصاری از بانک  آینده در رسانه ها منتشر شده است، صحت ندارد و علی انصاری از کشور متواری نشده  است. علی انصاری ، یکی از ۱۷ هزار سهامدار بانک آینده است که در فهرست سهامدار  عمده قرار دارد.

طبق اطلاعات بانک آینده در هفته اول بهمن ماه ۹۷، ۲۰ شخص حقیقی، بیش از ۱ درصد کل سهام بانک آینده را در اختیار  دارند که بالا ترین حجم، در اختیار فردی با ۵ درصد از کل سهام بانک آینده است که ۸۰۰ میلیون سهم را بالغ می شود. بعضی از علی انصاری به عنوان شخص حقیقی دارنده بالاترین میزان سهام بانک آینده یاد می کنند.

اکثریت سهام بانک آینده در اختیار شرکت مدیریت سرمایه ارزش آفرین دانا (سهامی خاص)، شرکت مدیریت سرمایه آسای دانا (سهامی خاص)، شرکت بیمه رازی، شرکت توسعه سرمایه پارمیس است که مجموعا، ۲۰ درصد کل سهام بانک آینده را در اختیار دارند.

درباره روش کسب و کار علی انصاری و ایران مال

طبق آگهی تصمیمات شرکت گروه سرمایه گذاری تات انصار (سهامی خاص) ثبت شده به شماره ۲۶۱۹۹۹ که در روزنامه رسمی به شماره ۱۸۴۷۷ تهران در ۱۶ مرداد ماه ۱۳۸۷ منتشر شد، علی اکبر انصاری، محمد انصاری، علی انصاری ، ابوالفضل انصاری، حسین انصاری، مصطفی انصاری، مهدی انصاری، عضو هیات مدیره این شرکت هستند. حضور ۷ تن از خاندان انصاری در این شرکت، طبق این روزنامه رسمی، اعلام شده است.

علی انصاری و ایران مال

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۵۷۲  مورخ ۱۸ مهر  ماه سال ۹۴، شرکت توسعه پیشگامان تات (سهامی خاص) به شماره ثبت : ۳۸۹۸۴۰، دارای دو عضو هیات مدیره به نام شرکت آناهیتا مبل انصار و شرکت گروه سرمایه گذاری  تات انصار است که از  شرکت های اقماری  علی انصاری به شمار می روند.

غرفه های ایران مال فروشی نیست ، اجاره داده می شود !

این که رسما گفته شده است که غرفه های ایران مال ، به فروش نمی رسد و اجاره داده می شود، ادامه همان روش رفتار سازمانی علی انصاری در مدیریت کسب و کار های سنتی ارباب-رعیتی هزاره دوم است. البته وعده عرضه سهام در بورس، هنوز محقق نشده است و موضوعی است که برای صحت و سقم آن باید منتظر بود.

اما سابقه ای که از علی انصاری می دانیم و در این گفتار نیز به آن از جنبه هایی اشاره شد، حاکی از آن است که احتمالا، عزم ایران مال در عدم فروش بیش از دو هزار غرفه به متقاضیان خرده فروشی، به سمت سود بیش تر در ایران عصر ۱۴۰۰ متمایل باشد. امری که اگر عملی شود، قیمت تمام شده خرده فروشی کالا و خدمات را در این مغازه های لوکس ، افزایش داده و مردم، باید مثل بسیاری از پاساژهای فوق لوکس شمال پایتخت، قیمت مکان را بدهند نه قیمت واقعی کالا  و خدمات را!

این که آیا، تداوم همان روش خرده فروشی در بازارهای لوکس شمال تهران را در ایران مال علی انصاری شاهد خواهیم بود یا تات و بانک آینده و شرکت های اقماری علی انصاری ، برنامه دیگری برای آن دارند، موضوعی است که به نظر می رسد در سال نود و هشت، جزییات بیش تری از آن رسانه ای شود.

نظر شما درباره روش کسب و کار  علی انصاری و ایران مال چیست؟

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=23996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 39در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۳۸
  1. ایران مال برای …… هستش

  2. سلام
    اقای انصاری ایا شما در ایران مال نان بر استخدام کردید ؟؟؟؟
    این اقای دکتر کیست ؟؟؟
    اقای دکتر این فرد حراستی رو پرورش داده کیه ؟؟
    کارمند شما فکر کرده که صاحب و رییس ایران مال هست
    افراد بیسواد و سود جو مثل کارمند حراست که در ۹۸/۱/۱۲ با من درگیدر و من مورد فحاشد و درگیری فیزیکی شدم با ۵۷ سال سن بله من راننده ون هایس سرویس پارکینگ G1M بودم که الان بیکار و بدون حق و حقوق
    حقوق من بخاطر ندادن حق کارفرمای اینجانب که با تهدید اینکه ( من کرایه شما رو نمیدم ) بازداشت است
    تهدید از سوی پیمانکار بوده بخاطر در گیری که کارمند شما با من داشته
    نانبری حرفه کارمند شما

  3. سلام آقای انصاری ماپارتی نداریم بیایم ایران مال کار کنیم خیلی دوست دارم اونجا کار کنم حراست پارکبان خدمات راننده و.. میتونم فعایت کنم لطفا تماس بگیرید

    • باسلام. جهت پر کردن فرم همکاری با ایران مال به … مراجعه فرمایید.

      • اون سه نقطه رو با فحش پر کنیم ؟؟؟😂😂😂

      • اصلا این صفحه رو خوندی ؟؟؟؟ با کامیون از روی ایران مال و علی انصاری رد شده ! بعد شما برای ایران مال اینجا دنبال نیرو میگردی ؟؟!!
        از و خنگ تر اونی که میخواد بیاد اونجا کار کنه ! 😐
        اخه برادر اگه بری اونجا کار کنی در نهایت اونی باید وایسه جواب بده که پولا چی شد خودتی هااااا از ما گفتن بود
        این جماعت به موقعش غیبشون میزنه

    • از شواهد امر پیداست این ادم خیرش به هیچکی جز خودش نرسیده اونوقت تو ازش کار میخوای ؟؟؟

  4. آقای انصاری خوش بحالت .همه میگن انشاا…سیمرغ سعادت رو شونه هات بشینه .شما خودت صدسیمرغ سعادتی .اگر شما بنده ی خدایی پس ماچی هستیم .
    خوشبختی یعنی انصاری

    • بخدا منم بتونم رانت ها و وام های گنده بگیرم منم میشم سیمرغ سعادت
      با همون پولا همه مسئولینو میخرم دیگه هر چی تخلف کنم هیچکی نمیتونه جلومو بگیره
      مسئولین عزیز به منم وام میلیاردی بدین قول میدم بیشتر از ایشون هواتونو داشته باشم
      همه بچه هاتونو میذارم سر کار با حقوق های نجومی
      کلی املاک نجومی گیرتون میاد
      به منم این فرصت رو بدین پشیمون نمیشین

  5. سلام اقای انصاری شما باتمام سوابق زیبایی که در بالا یاد شده ایا نباید نظارتی بر کار پیمان کاران خود داشته باشید؟همسر من دو ماه تمام برای پیمان کار شما در سرمای زمستان کار کرد و وقتی دید خبری از بیمه و حقوق به موقع نیست به کارش خاتمه داد حالا از برج ۱۱تا للان دنبال باقی حقوق خود میدود ولی به نتیجه نرسیده کم کم صبرش دارد تمام میشود و از عاقبتش میترسم لطفا شما رسیدگی کنید که مثل همسر من کم نیستند و نمره منفی برای این پروژه محسوب میشود

  6. حرف اول در ایران مال . . میزند و بس…

  7. پناه بر خدا
    یه عده وام های کلان میگیرن در نهایت هم پس نمیدن
    یه سریا هم مثل من دربه در دنبال وام ازدواج

  8. جناب آقای انصاری باسلام واحترام
    جهت همکاری یا اجاره یا مشارکت یکی از غرفه های رستوران ملل با تضمین صددر صد شرایط چگونه است
    شماره تماس

    • من ممدشونم
      داداش علی شون
      اجاره چرا ؟! من کل رستوران ملل ایران مال رو میدم شما واسه خودت
      قل بده دیزی هم بذاری تو منو

  9. علی انصاری
    باسلام

  10. جناب آقای انصاری باسلام واحترام
    خواهش میکنم یک وقت ملاقات حضوری خیلی خیلی کوتاه به من بدهید استدعا میکنم شماره تماس

    • مردم عقلشون کمه
      فک کرده علی انصاری اینجا جوابشو میده
      این گزارشو بخون با تراکتور رد شده از روی عالی انصاری بعد تو اینجا کامنت میذاری که این شازده ببینه جوابتو بده ؟؟؟!!!

  11. جناب آقای علی انصاری باسلام واحترام
    خواهش میکنم یک وقت ملاقات حضوری خیلی خیلی کوتاه به من بدهید استدعا میکنم
    شماره تماس

  12. سلام خواهش میکن آقای انصاری
    یک وقت ملاقات حضوری به من بدهید
    استدعا میکنم
    شماره تماس

  13. آقای علی انصاری

  14. جناب آقای علی انصاری

  15. سلام اگه از راه زحمت و تلاش این سرمایه بدست اورده خدا بیشترش کنه .روزی رسان خداونده

  16. اگه از‌راه حلال و زحمت وتلاش سرمایه رو بدست اورده خدا بیشترش کنه.

  17. ما ایرانیها همیشه در طول تاریخمان نوابغی را حویل اجتماع داده ایم و ایشان هم یک نابغه کار آفرین است .بنده کارخانه پروفیل ایشان را در اوایل کارش دیدم لذا تصور میکنم که ایشان بر اساس تواناییهایش به اینجا رسیده. ناگفته نماند که در ایران فعلی اگر دم این و آن را نبیند شما را نابود خواهند کرد لذا اگر ایشان هم مجبور به دادن رشوه شده نباید او را محکوم کنیم زیرا اگر به این دزدان سرگردنه پول نمیداد تا به حال برایش چندین پرونده درست کرده بودند.

  18. اقای انصاری شوهر من دنبال سرایداری است لطف کنید دست ما هم یه جا بند کنید بیاییم سرایدارتون بشیم

  19. من از همین جا از آقایان برادران انصاری (علی و ابوالفضل)نهایت تشکر را میکنم.
    سراسر این مقاله انتقاد بود ولی نگفتند برادران انصاری طی دهه گذشته بزرگترین کارآفرینان ایران بودند که برای هزاران هزار جوان بیکار شغل ایجاد کردند.
    و بجای خروج بی سر و صدای سرمایه از ایران ترجیح دادن که سرمایه های ایران را برای خود ایران داخل خود این خاک سرمایه گذاری کنند.
    آقای علی انصاری یک وطن پرست واقعی است .
    چون سرمایه ایران را به نفع ایرانیان داخل خود خاک ایران نگه داشت و با ساخت بنایی به این بزرگی به منطقه ای از ایران ارزش هزار برابری داد.
    من از همین جا از شما تشکر میکنم که بزرگترین کارآفرین بودید.

  20. آقای انصاری یکی از بزرگترین کارآفرینان دهه اخیر هستند،می توانستند مثل باقی افرادی که اسمهاشون را با حروف اختصاری اعلام میکنند،این سرمایه رو بی سر و صدا از مملکت خارج کنند ولی نکردند،و سرمایه ایران را برای خود ایرانی ها ساختند ،و یک سفره بزرگ پهن کردند و خیلی ها از کنارشون سود بردند.
    این آقا وطن پرست واقعی هستند.

  21. باسلام من همشهری پدری علی انصاری هستم واقعاراست میگن هرکی نون قلبشومیخوره اینهاخانوادگی خیلی خیلی خیرهستن الهی همیشه زنده باشن

  22. سلام آقای انصاری تورا خدا یه نگاهی به ما کنید

  23. دیدار حضوری با جنابعالی دارم

  24. سلام آقای انصاری عزیز کار خیلی واجب با شما دارم یه پیشنهاد دارم براتون

  25. من بهش افتخارمی کنم

  26. من دانسفهانی هستم اقای انصاری به من هم

  27. نردبان این جهان ما و منیست
    عاقبت این نردبان افتادنیست
    لاجرم هرکس که لالاتر نشست
    استخوانش سختر خواهد شکست

  28. سلام وخسته نباشید به مزد شریف ایران گفتم اگه بشه دست ماراهم بگیر این علی آقای عزیز خدا خیرش بده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .