11
عصر شهروند گزارش می دهد؛

صندوق بازنشستگی کشوری زیر تیغ تحقیق و تفحص مجلس/احضار افتخاری به مجلس

  • کد خبر : 276842
  • 12 بهمن 1399 - 8:53
صندوق بازنشستگی کشوری زیر تیغ تحقیق و تفحص مجلس/احضار افتخاری به مجلس
صندوق بازنشستگی کشوری زیر تیغ تحقیق و تفحص مجلس قرار گرفت و این هفته تکلیف این تحقیق و تفحص در کمیسیون اجتماعی مجلس مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار عصر شهروند، بعد از ارسال گزارشات متعدد به مجلس و نمایندگان در خصوص عملکرد صندوق بازنشستگی کشوری، نمایندگان مجلس برای شفاف سازی و مشخص کردن صحت و یا سقم گزارشات رسیده، تصمیم به تحقیق و تفحص از این صندوق گرفتند.

تقاضای تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی کشوری به هیئت رئیسه مجلس ارجاع شد و هیئت رئیسه مجلس نیز آنرا به کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع داد تا به بررسی آن بپردازد.

کمیسیون اجتماعی مجلس بعدازظهر امروز یکشنبه بررسی این تحقیق و تفحص را در دستور کار خود دارد و از اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری دعوت کرد تا با حضور در جلسه کمیسیون در خصوص سوالات و ابهامات نمایندگان مجلس پاسخگو باشد.

اگر توضیحات مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص و همچنین اعضای کمیسیون اجتماعی قانع کننده نباشد، کمیسیون اجتماعی این تقاضا را تصویب می کند و گزارش تصویب این تقاضای تحقیق و تفحص در صحن مجلس مطرح خواهد شد.

چنانچه نمایندگان در صحن مجلس این تحقیق و تفحص را مصوب کنند، کار تحقیق و تفحص از این صندوق در مجلس یازدهم آغاز می شود.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=276842

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. کسانی را سر کار بگذارید که دلسوز بازنشستگان باشند!، نه اینکه فقط فکر صندلی‌اش باشد

  2. خبری اگر ریگی به کفشت نباشد!نظرات کاربران را چاپ میکردی چون اکثر بازنشستگان پست الکترونیکی ندارند،،

  3. خبری فهمیدم، که دلسوز مردم هستی،متشکرم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .