10
مهدی پیرهادی تاکید کرد:

ضرورت افزایش تخفیف عوارض برای محلات جنوبی تهران / لزوم پیوست رسانه ای برای مصوبات حوزه مدیریت شهری

  • کد خبر : 286725
  • 25 آبان 1400 - 15:56
ضرورت افزایش تخفیف عوارض برای محلات جنوبی تهران / لزوم پیوست رسانه ای برای مصوبات حوزه مدیریت شهری
رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورا با اشاره به تخفیف های در نظر گرفته شده در حوزه شهرسازی طی یک ماه گذشته، اظهار داشت: متاسفانه فقط افرادی که به شهرداری مراجعه داشتند متوجه این تخفیف ها شدند. لذا پیشنهاد می کنم برای چنین مصوباتی پیوست رسانه ای الزامی است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی یک فوریت لایحه «نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران» با بیان اینکه با یک فوریت این لایحه موافق هستیم، گفت:  شورای شهر برای مناطق جنوبی میزان تخفیف بیشتری را در این لایحه لحاظ کند.

وی افزود: در کمیسیون های مربوطه نیز این پیشنهاد مورد بررسی بیشتر قرار گیرد تا ۳۵ یا ۴۰ درصد تخفیف برای مناطق جنوبی پایتخت در نظر گرفته و شاهد جهشی در مناطق جنوبی به خصوص در بافت های فرسوده باشیم.

پیرهادی با بیان اینکه امروز بافت های فرسوده یکی از دغدغه های اصلی ما در شورا است، اظهار داشت: امیدوارم بر اساس سیاست های تشویقی اقداماتی را پیش ببریم تا به نوسازی بافت های فرسوده منجر شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که در یک ماه گذشته همین میزان تخفیف مصوب شد، اما اطلاع رسانی مناسبی انجام نشد، عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که آقای صارمی و همکاران ما در شهرداری تهران باید به آن دقت داشته باشند این است که بر روی موضوعات رسانه ای هم کار کنند.

وی تاکید کرد: فقط افرادی که به شهرداری مراجعه داشتند متوجه این تخفیف ها شدند و افراد دیگری که به شهرداری مراجعه حضوری نداشتند، از این موضوع بی اطلاع هستند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=286725

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .