1

ضرورت بازنگری در کارکرد معاونت اجتماعی

  • کد خبر : 300251
  • 04 اردیبهشت 1403 - 14:01
ضرورت بازنگری در کارکرد معاونت اجتماعی
عضو شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، ضمن انتقاد از برخی موازی کاری ها که واحدهای مختلف شهرداری در حوزه فرهنگی و اجتماعی انجام می دهند؛ بر ضرورت بازنگری در کارکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهرن، تأکید کرد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در واکنش به گزارش عملکرد معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: ما نیاز دایم اقدامی که در حوزه فرهنگی و اجتماعی انجام می‌دهیم در راستای راهبردهای فرهنگی و اجتماعی باشد. خاطرم هست در برنامه‌هایی که آقای زاکانی در ابتدای شروع به کارشان ارائه دادند؛ از مهم‌ترین برنامه‌هایشان ترسیم راهبردهای فرهنگی و اجتماعی شهر بود. نمیدانم این برنامه‌هایی که آقای توکلی امروز ارائه دادند، که اغلب برنامه‌های مناسبتی هستند، در راستای آن راهبردها هست یا نه؟ کار فرهنگی یک کار کند است و نیاز به زمان دارد. ما باید آخر این دوره میزان تاثیرگذاری کارهای معاونت فرهنگی و اجتماعی را بررسی کنیم و بر روی اخلاق شهروندی این تاثیرات را حس کنیم.
او ادامه داد: جایگاه اخلاق در این برنامه‌ها خالی است. ما یکسری ناهنجاری‌های اخلاقی در جامعه داریم. اگر شما صفحه حوادث روزنامه‌ها را مطالعه کنید؛ درگیری‌های خانوادگی و یا قتل‌هایی که در شبانه‌روز اتفاق میفتد و تصادفات شهری، حاکی از بی‌اخلاقی‌ها است.
امانی اضافه کرد: بنده یک روز به صورت مفصل درباره خالی بودن منظر شهر از آموزش شهروندی تذکر دادم. این برنامه‌های خوبی که عمدتاً هم مناسبی بود تا چه اندازه توانسته خلاهای این چنینی را پر کند.
وی در خصوص برخی موازی کاری ها در حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: شما اگر رئیس سازمان فرهنگی و هنری را دعوت کنید و بگویید برنامه‌های ماه مبارک رمضانت را تشریح کن؛ قطعا یکسری برنامه شبیه برنامه‌هایی که آقای توکلی‌زاده ارائه کردند؛ ارائه خواهد کرد. به نظرم باید یک بازنگری جدی در حوزه اجتماعی شهرداری تهران اتفاق بیفتد و کارهای فاخر بزرگ که محتوای ایرانی و اسلامی داشته باشد؛ اجرا شود.  منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300251

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .