2

ضوابط استخدام سرباز معلمان اعلام شد

  • کد خبر : 73146
  • 12 خرداد 1398 - 23:40
ضوابط استخدام سرباز معلمان اعلام شد

مدیر امور اداری آموزش‌ و پرورش گفت: تنها راه استخدام سرباز معلمان این است که پس از دریافت کارت پایان خدمت، در آزمون‌های استخدامی آموزش‌وپرورش شرکت کنند.

به گزارش عصر شهروند، یار محمد حسین‌بُر در مورد امکان استخدام سرباز معلمان اظهار کرد: در هیچ جایی از قانون برای استخدام سربازمعلمان، پیش‌بینی صورت نگرفته است.

او ادامه داد: ضوابط استخدام بر اساس قانون خدمات کشوری، قانون متعهدان خدمت یا قوانین موردی مانند تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریسی که مجلس تصویب کند، انجام می‌شود.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات آموزش‌وپرورش ادامه داد: به‌طورکلی برای استخدام سرباز معلمان راهی وجود ندارد مگر اینکه پس از دریافت کارت پایان خدمت در آزمون‌های استخدامی ماده ۲۸ شرکت و حدنصاب را کسب کنند تا با توجه به سهمیه‌های جذب آموزش‌وپرورش بتوانند استخدام این وزارتخانه شوند.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=73146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .