14

طرح ترافیک دوباره لغو می‌شود؟ / نظر چمران درباره اجرای طرح ترافیک در پیک پنجم کرونا

  • کد خبر : 283529
  • 20 مرداد 1400 - 17:32
طرح ترافیک دوباره لغو می‌شود؟ / نظر چمران درباره اجرای طرح ترافیک در پیک پنجم کرونا
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری نقش حمایتی در جهت مقابله با کرونا دارد، گفت: ما پیشنهاد لغو طرح را نداریم چرا که این موضوع سبب شلوغ‌تر شدن ناوگان حمل و نقل عمومی در شرایط کرونا می‌شود.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگویی، درباره وضعیت کرونا در پایتخت و برنامه مدیریت شهری جدید جهت مقابله با این موضوع اظهار داشت:‌در مورد این موضوع ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم‌گیر اصلی است و شهرداری می‌تواند نقش حمایتی انجام دهد.

وی گفت:‌ما باید تلاش کنیم وظایف خودمان را هر چه بهتر جهت همکاری با دستگاه‌ها برای مقابله با کرونا انجام دهیم .

رئیس شورای شهر تهران درباره اینکه آیا در پیک پنجم کرونا شورای شهر می‌تواند تصمیمی برای وضعیت مترو و اتوبوسرانی یا تعطیلی احتمالی آن جهت پیشگیری از انتقال کرونا بگیرد، گفت: شورا نمی‌تواند در این راستا تصمیم جداگانه داشته باشد. ستاد مقابله با کرونا اگر این موضوع ضروری باشد در سطح کلان تصمیم خواهد گرفت .

چمران در مورد طرح ترافیک گفت: طرح در حال حاضر در حال اجرا است و ما پیشنهادی برای لغو آن نداریم چرا که اگر طرح لغو شود به نظر ما حمل و نقل عمومی شلوغ‌تر خواهد شد . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=283529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .