3

عجیب‌ترین چیز‌هایی که در جاده‌ها پس از تصادف پخش شدند!

  • کد خبر : 54156
  • 24 فروردین 1398 - 7:40
عجیب‌ترین چیز‌هایی که در جاده‌ها پس از تصادف پخش شدند!

عصرشهروند | حمل و نقل بار و مواد غذایی از طریق جاده‌ها یکی از مرسوم‌ترین راه‌های حمل و نقل جهان است و اکثر این محموله‌ها بدون مشکل و در ایمنی کامل به مقصد می‌رسند، اما در برخی موارد اتفاقات جالبی نیز در این بین رخ می‌دهد. در این بخش می‌توانید چند نمونه از واژگونی‌های جالب کانتینر‌ها در جاده‌های جهان را مشاهده کنید.

شکلات

در ماه‌های گذشته براساس واژگونی یک کانتینر حمل بار، بیش از ده تن شکلات خوشمزه در  جاده‌های آلمان ریخت. البته این تنها حادثه شکلاتی در جاده‌های جهان نیست. در اوایل ماه می‌گذشته نیز یک کامیون در جاده‌های لهستان در نزدیکی ورشو ۱۲ تن شکلات را وارد جاده‌های این کشور کرد. در این حوادث شیرین هیچ مصدومیت یا آسیب جدی برای سرنشین یا عابران پیاده ایجاد نشد.

مارماهی خندان

در جولای سال ۲۰۱۷، یک اتوبان در “اورگون” قربانی خشم صد‌ها مارماهی خندان شد که با یک کامیون باری در اتوبان ۱۰۱ آمریکا حمل می‌شدند. راننده کامیون برای اجتناب از برخورد با منطقه ساخت و ساز شدیدا پدال ترمز را فشرد. این اقدام راننده باعث برخورد آن با خودرویی شد که از سمت مخالف کامیون در حال حرکت بود. این تصادف سرآغاز یک تصادف زنجیره‌ای و پخش و پلا شدن ۳۴۰۱ کیلوگرم مارماهی در جاده شد.

ساردین

ریخت و پاش مار ماهی در یک تصادف اتفاق عجیبی است، اما شاید عجیب‌تر از آن رها شدن ۲۴ تن ساردین در جاده‌های لهستان باشد. به گزارش دیلی میل، راننده کامیونی در لهستان با فراموش کردن بستن درب عقب کامیون ۲۴ تن ساردین را روی سطح جاده ریخت. این حادثه کمی بیشتر از دیگر حوادث جاده‌ای بودار است!

اسماتیز

در سال ۲۰۱۷ یک کامیون اسمارتیز از برند “اسکیتلس” در یکی از جاده‌های آمریکا واژگون شد.

جوهر پرینتر

در سال ۲۰۱۱، در یکی از مناطق ماساچوست کامیون حاوی ۱۶ هزار پوند جوهر پرینتر منطقه حادثه را رنگی کرد.

لگو

این حادثه توسط کامیون‌های حمل بار اتفاق نیفتاد. در سال ۲۰۱۳ سفر خانواده‌ای در غرب ویرجینیا باعث ورود هزاران قطعه لگوی در جاده شد.

روغن سبزیجات

لغزندگی جاده یکی از بزرگترین خطرات یک جاده برای رانندگان است. حال تصور کنید حجم عظیم از روغن وارد جاده شود. این اتفاق چندین بار در جهان رخ داده و در سال ۲۰۱۲ حدود ۲۶ مایل از جاده‌های ایندیانای آمریکا توسط روغن سبزیجات پوشیده شد. مقامات راه‌داری روز‌های زیادی را صرف پاک کردن جاده کردند.

شربت

از لغزندگی به چسبندگی، در سال ۲۰۱۲ صد‌ها بطری از شیره و شربت مخصوص پنکیک در جاده‌های کنتاکی پخش شد. در زیر نمونه‌های دیگری از واژگن شدن محموله‌های باری در جاده را خواهید دید.

گوجه فرنگی

سال ۲۰۱۲ در “سره” کالیفرنیا

شیر

فوریه ۲۰۱۹

مقادیر بیشتری از جوهر پرینتر

مارس ۲۰۱۹ بزرگراهی در نزدیکی آتلانتا. می‌توانید اثر هنری حرکت خودرو‌ها روی جوهر پرینتر و تغییر رنگ جاده را مشاهده کنید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=54156

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .