11

علیخانی: شورای شهر در زمینه سوخت مازوت اختیاراتی ندارد

  • کد خبر : 275675
  • 19 دی 1399 - 18:58
علیخانی: شورای شهر در زمینه سوخت مازوت اختیاراتی ندارد
عضو شورای شهر تهران درباره آلودگی هوا و استفاده از سوخت مازوت توضیحاتی داد.

به گزارش اخبار شورای شهر ،محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران با اشاره به فعالیت نیروگاه‌ها و مصرف سوخت مازوت اظهار کرد: به طور کلی هر صنایع یا نیروگاهی که از سوخت مازوت، گازوئیل و گوگرد بالا استفاده کند، طبیعتا این اقدام در افزایش میزان آلودگی موثر است.
وی ادامه داد: در زمینه الودگی هوا شورای شهر و شهرداری اقدامات بسیار خوبی انجام داده البته این اقامات تنها مربوط به این دوره نبوده و در گذشته هم به مرحله اجرا رسیده اســـت.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: بخش زیادی از الودگی هوا به دلیل استفاده از سوخت مازوت اســـت که نظارت بر این حوزه به وزارت نفت و رئیس سازمان محیط زیست سپرده شده و شورای شهر هم تذکراتی داده اســـت.

علیخانى افزود: البته این نکته قایل ذکر اســـت که شورای شهر دَر زمینه سوخت مازوت قانونا اختیاری ندارد و تنها دَر حوزه الودگی برنامه‌هایی را انجام داده اســـت و نمایندگان مجلس که سطح کاریشان وسیع و دَر حد ملى اســـت دَر این حوزه کار‌هایی انجام می‌دهند.

وى بیان کرد: برای کنترل آلودگى، شهرداری تعداد مراکز فنى و تجهیزات آن را  را افزایش داده است همچنین تا به امروز وظایف شورای شهر و شهرداری دَر زمینه آلودگى هوا انجام شده است.

عضو شوراى شهر تهران تصریح کرد: برای مثال سالیانه ٣ هزار و ۵٠ میلیارد تومان برای مترو اعتبار تعلق مــى گیرد، اما دولت سهم خود را پرداخت نکرده و اگر این کار انجام مــى شد ما جلوتر بودیم.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=275675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .