11

علی منصوریان چرا در مراسم تدفین « مهرداد میناوند » غایب بود ؟

  • کد خبر : 276823
  • 11 بهمن 1399 - 19:17
علی منصوریان چرا در مراسم تدفین « مهرداد میناوند » غایب بود ؟
درست بلافاصله بعد از رسمی شدن خبر فوت میناوند یکی از دوستان منصوریان طی تماسی این خبر ناگوار را به او می‌دهد.

به گزارش عصرشهروند ورزشی، علیرضا منصوریان شب درگذشت مهرداد میناوند، بی خبر از همه جا به خانه پدری خود رفت تا دیداری با مادرش داشته باشد. درست بلافاصله بعد از رسمی شدن خبر فوت میناوند یکی از دوستان منصوریان طی تماسی این خبر ناگوار را به او می‌دهد . سرمربی سابق استقلال که رفاقت نزدیکی با مهرداد داشت، متاثر از این خبر در شوک فرو می‌رود و بلافاصله با کریم باقری و بهنام ابوالقاسم‌پور تماس برقرار می‌کند. تماسی که جو سنگینی را به وجود آورد و باعث گریه فراوان منصوریان و بی‌تابی او شد.

این حال و روز نامناسب منصوریان شوک‌ عصبی دیگری به او وارد کرد به طوری که ناگهان فشارش بالا می‌رود و قلب درد می‌گیرد و اعضای خانواده نگران از حال وی و بعد از تجویز پزشک از داروهای قلبی برای آرام کردن او استفاده کردند.

منصوریان که بابت از دست دادن مهرداد میناوند بسیار دلش سوخته بود، نیمه‌های شب بار دیگر با بهنام ابولقاسم‌پور تماسی برقرار می‌کند تا از زمان تشییع جنازه میناوند مطلع شود و به او می‌گویند که مراسم جمعه است. اما به یکباره طبق نظر خانواده مرحوم‌ میناوند برنامه ریزی عوض و تشییع جنازه به امروز موکول شد اما منصوریان از این تغییر برنامه اطلاع نیافت.

علیرضا منصوریان که از این موضوع بسیار ناراحت بود، در تماس با ابوالقاسم‌پور گله شدیدی بابت عدم اطلاع رسانی داشت که ابوالقاسم پور در جواب گفت: ما متوجه شدیم که شب گذشته حال تو بسیار بد شده است و صلاح دیدیم برای اینکه حال تو بدتر نشود، اطلاعی ندهیم. برای سلامتی خودت این کار را انجام داده‌ایم و دوست داریم تو برای ما و خانواده‌ات سالم بمانی . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=276823

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .