9

عملکرد سازمان بهشت‌زهرا در ایام کرونا

  • کد خبر : 263775
  • 06 مرداد 1399 - 10:45
عملکرد سازمان بهشت‌زهرا در ایام کرونا
رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران در پستی اینستاگرامی با اشاره به افزایش کار سازمان بهشت زهرا گفت: عملکرد این سازمان مثال زدنی بوده است.

عصرشهروند — ناهید خداکرمی عضو شورای اسلامی شهر تهران شب گذشته در پستی اینستاگرامی نوشته است: دیروز(شنبه) ١١٨ نفر و امروز(یکشنبه) ١١۶ نفر با کرونا ویروس در بهشت زهرا آرام گرفتند.

این کارکنان نجیب بهشت زهرا هستند که علاوه بر دفن نزدیک به ٢٠٠ فوتی عادى در روز و افزایش بیش از ۵٠ درصد؜ به حجم کار روزانه، همچنان پرتلاش و متعهدانه به انجام وظیفه مشغولند.

براى مدیریت شهرى افتخاریست که سازمان بهشت زهرا در این شرایط سخت به شیوه اى عمل کرده است که تا کنون گزارش یا گلایه اى از خانواده معزز جانباختگان کوید١٩ نداشتیم.

شوراى اسلامى شهر تهران و کمیسیون سلامت براى اطمینان از دریافت خدمات بموقع و متناسب با شأن شهروندان شریف تهران، بدقت عملکرد سازمان بهشت زهرا و سایر واحد هاى شهردارى را زیر نظر دارد./منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=263775

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .