19

عیدی بازنشستگان چه زمانی پرداخت می‌شود ؟

  • کد خبر : 276557
  • 07 بهمن 1399 - 19:58
عیدی بازنشستگان چه زمانی پرداخت می‌شود ؟
عیدی بازنشستگان تا آخر بهمن پرداخت می‌شودرئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: قرار است عیدی بازنشستگان تا پایان بهمن پرداخت شود.

به گزارش اخبار بازنشستگان عصرشهروند ،علی دهقان‌کیا گفت: قرار شده عیدی بازنشستگان تا پایان بهمن ماه پرداخت شود.

وی افزود: وعده داده‌اند مبلغ عیدی به ترتیب و قبل از پایان بهمن، به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی واریز شود.

در روز‌های اخیر، بازنشستگان کارگری از جدا شدن اضافه ترغیب و متناسب‌سازی از پایه مستمری انتقاد کردند، دهقان‌کیا در این رابطه می‌گوید: قرار نیست این اتفاق بیفتد و نباید متناسب‌سازی و اضافه ترغیب از پایه مستمری جدا شود؛ این جدا شدن به ضرر بازنشستگان است چراکه موجب می‌شود افزایش سالیانه مستمری شامل متناسب‌سازی و اضافه ترغیب نشود.

وی تاکید کرد: ممکن است در این رابطه اشتباهی صورت گرفته باشد، اما طبق وعده‌های سازمان و آنچه در دو ماه اخیر رخ داده، متناسب‌سازی جزو پایه حقوق است و نباید از آن جدا شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=276557

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .