11

فازهای بعدی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تکمیل شود

  • کد خبر : 293328
  • 24 مهر 1401 - 10:50
فازهای بعدی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تکمیل شود
علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری موفق نمایشگاه کاشی و سرامیک در مجموعه شهر آفتاب اظهار داشت: به همین منظور نظر به تأکید مؤکد شورای اسلامی شهر تهران و مصوبات مستحکم ادوار دولت و این شورا در خصوص الزام شهرداری تهران به انتقال فعالیت‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، از شهردار محترم تهران قویاً درخواست داریم تا با صرف هزینه و اتخاذ راهکارهای راهبردی درست برای تکمیل فازهای بعدی این نمایشگاه در حداقل زمان ممکن اقدام صورت پذیرد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه نود و هفتمین جلسه شورا با اشاره به بازدید خود و سایر اعضای شورای اسلامی شهر تهران از نمایشگاه کاشی و سرامیک در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب اظهار کرد:  برگزاری این رویداد در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب ظرفیت مناسب و کافی این مجموعه را نشان داد؛ به همین منظور نظر به تأکید مؤکد شورای اسلامی شهر تهران و مصوبات مستحکم ادوار دولت و این شورا در خصوص الزام شهرداری تهران به انتقال فعالیت‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، از شهردار محترم تهران قویاً درخواست داریم تا با صرف هزینه و اتخاذ راهکارهای راهبردی درست برای تکمیل فازهای بعدی این نمایشگاه در حداقل زمان ممکن اقدام صورت پذیرد.
وی افزود: در این نمایشگاه با حداکثر ظرفیت، امکان پذیرش تمامی نمایشگاه‌های بزرگ بیش از پیش وجود داشته و نباید بهانه‌ای برای ادامه این به‌هم ریختگی شهری که به واسطه برگزاری نمایشگاه ها در محل فعلی ایجاد شده، باقی بماند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: همچنین از دستگاه‌های بالادستی همچون شورای عالی هماهنگی ترافیک و مجموعه‌های همکار همچون پلیس محترم راهور و غیره درخواست می‌شود تا نهایت همکاری را در عدم  صدور مجوز و جلوگیری از برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ و بین‌المللی در محل فعلی (سئول) اعمال نمایند.
نادعلی ادامه داد: روز گذشته دیداری با سردار هادیان فر رییس ‌پلیس راهور فراجا دیداری داشتم که در این مورد نیز صحبت صورت گرفت و بر این موضوع تاکید شد.   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=293328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .