2

فاکتور پرخطر در ابتلا به نارسایی قلبی را بشناسید

  • کد خبر : 195916
  • 22 دی 1398 - 20:20
فاکتور پرخطر در ابتلا به نارسایی قلبی را بشناسید

 مشکلات قلبی در بین افراد دیابتی شایع است. حال محققان دریافتند دیابت فاکتور پرخطر مستقلی در ابتلا به نارسایی قلبی است

به گزارش عصر شهروند، محققان کلینیک مایو آمریکا در این مطالعه به ارزیابی تأثیر بلندمدت دیابت بر ابتلاء به نارسایی قلبی پرداختند. همچنین نرخ مرگ و میر در جمعیت عمومی بررسی شد و فشارخون، بیماری قلبی عروقی و عملکرد دیاستولیک آن‌ها تحت کنترل بود.

در طول ۱۰ سال پیگیری وضعیت گروهی متشکل از ۲۰۴۲ شرکت کننده، ۲۱ درصد شرکت کنندگان مبتلا به دیابت دچار نارسایی قلبی شده بودند. در مقابل تنها ۱۲ درصد از جمعیت عادی فاقد دیابت مبتلا به نارسایی قبلی شده بودند.

مطالعه نشان می‌دهد دیابت فاکتور پرخطر مستقلی در ابتلاء به نارسایی قلبی است.

این تحقیق اثبات می‌کند حتی بدون وجود ناهنجاری ساختاری قلبی، بیماران دیابتی همچنان در معرض ریسک بالا ابتلاء به نارسایی قلبی قرار دارند.

مهر

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=195916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .