6

فرار بزرگ پرسپولیس از محرومیت / مطالبات برانکو آماده واریز شد

  • کد خبر : 266269
  • 10 شهریور 1399 - 10:45
فرار بزرگ پرسپولیس از محرومیت / مطالبات برانکو آماده واریز شد
باشگاه پرسپولیس باقیمانده طلب سرمربی پیشین خود را برای پرداخت به وی فراهم کرد تا با بسته شدن پرونده وی، یک خطر بزرگ از بیخ گوش سرخپوشان رد شود.

به گزارش عصر شهروند ورزشی ، باشگاه پرسپولیس با محکومیت یک میلیون و پنجاه هزار یورویی بعلاوه پنج درصد از سود این پول در پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ روبرو شد تا مجبور به پرداخت تمام و کمال این مبلغ به سرمربی پیشین خود شود.

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس تلاش فراوانی بابت گرفتن تخفیف از این مربی کرد اما در نهایت با مخالفت وی روبرو شد تا سرخپوشان را موظف به پرداخت تمام این مبلغ تا ۱۵ شهریور کند.

نامه فیفا در پانزدهم مردادماه مبنی بر مهلت یک ماهه این باشگاه برای تسویه بدهی برانکو ایوانکوویچ باعث شد تا رسول پناه از تمام توان خود برای پرداختی به این مربی استفاده کند.

باشگاه پرسپولیس که بیش از نصف پول را در دو هفته گذشته به حساب معرفی شده از سوی برانکو واریز کرده بود توانست باقیمانده این پول را که حدود ۳۵۰ هزار یورو است فراهم کند.

باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد این پول را تا پنجشنبه هفته جاری به حساب برانکو واریز کرده تا ضمن تسویه با وی مانع از محرومیت سرخپوشان از حضور در نقل و انتقالات تابستانی شود.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=266269

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .