6

قاب ویژه پرسپولیس بعد از صعود به یک چهارم آسیا (عکس)

  • کد خبر : 268436
  • 07 مهر 1399 - 22:05
قاب ویژه پرسپولیس بعد از صعود به یک چهارم آسیا (عکس)
یحیی گل محمدی تیمی که در قعر جدول مرحله گروهی حضور داشت را اکنون به جمع چهار تیم برتر آسیا در منطقه غرب رسانده است.

به گزارش عصر شهروند ورزشی ، یحیی گل محمدی تیمی که در قعر جدول مرحله گروهی حضور داشت را اکنون به جمع چهار تیم برتر آسیا در منطقه غرب رسانده است.

پرسپولیس با یک امتیاز رقابت دوباره‌ای را برای صعود از گروه سوم لیگ قهرمانان آغاز کرد. آنها بعد از شکست مقابل الدحیل و تک امتیازی که برابر الشارجه در امارات گرفته بودند، با وقفه‌ای که با توجه به شیوع کرونا شکل گرفته بود، رقابت‌ها را با انگیزه صعود در پیش گرفتند. جایی که یحیی اینبار در قامت سرمربی تیم قهرمان پا به ادامه مسابقات گذاشت و البته پیش از اعزام به دوحه به شدت نسبت به وضعیت مدیریتی و اجرایی باشگاه گلایه داشت. نکته‌ای که در حاشیه نشست خبری آخرین دیدار این تیم که با برتری برابر السد نیز همراه شده بود، به صورت لفافه چندین بار به آن اشاره داشت.

تیم او اما با تغییراتی که شاید یک ریسک بزرگ محسوب می‌شد پا به مسابقات گذاشته بود. او نسبت به آخرین حضور این تیم در این مرحله، آنتونی استوکس، علیرضا بیرانوند، کریستین اوساگوآنا، علی علیپور و مهدی ترابی را از دست داده بود و با سیمایی جدید که با حضور حامد لک، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر به عنوان نفرات جدید در ترکیب اصلی حاضر شده بودند، پا به ادامه مسابقات گذاشت. در نهایت اما سه پیروزی شیرین مقابل التعاون و الشارجه حکم به صدرنشینی تیمش داشت تا برخلاف سپاهان و شهرخودرو حذف شده، بهمراه استقلال پا به مرحله بعدی مسابقات بگذارد.

قاب ویژه پرسپولیس بعد از صعود به یک چهارم آسیا

منبع

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=268436

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .