3

قدکوتاه ترین بدنساز جهان کیست؟

  • کد خبر : 40012
  • 11 اسفند 1397 - 11:00
قدکوتاه ترین بدنساز جهان کیست؟

«آدیتیا رومئو دو» فردی هندی است که به عنوان کوتاهترین بدنساز و وزنه بردار جهان به شهرت جهانی دست یافته است. کوتاه‌ترین بدنساز جهان تنها ۸۳ سانتی متر قد و ۱۰ کیلو گرم وزن دارد. رومئو بر خلاف دیگر کوتوله‌ها دارای اندامی متناسب می‌باشد به طوری که دور سر وی ۳۸ سانتی متر و دور سینه او ۵۰ سانتی متر می‌باشد.

او  یکی از ستارگان محبوب باشگاه گوله (محل محبوب آرنولد شوارتزنگر برای تمرینات ورزشی) شده است. رومئو، کوتاه‌ترین بدنساز جهان می‌گوید: تمام رویاهای من با یک مسافرت تحقق یافت.من هرگز فکر نمی‌کردم روزی به آمریکا بروم و با هواپیما سفر کنم. من همیشه دوست داشتم به خارج از هند سفر کنم و چون به این شهرت جهانی رسیده ام همه این اتفاقات خوش برایم افتاده است. رومئو در طول سفر با کوتوله دیگری نیز به نام جیسون آکونا آشنا شد و وی از رومئو برای تست دادن و عضویت در سیرک دوسویل در لاس و گاس دعوت کرد.

به گفته وی  پیش از آشنایی با “جیسون” هیچ آدم کوچولوی دیگری مثل خودرا ندیده بود. رومئو  اجرای برنامه ورزشی دربرابر یک جمعیت سفید پوست را از آرزوهای خود بیان می کند که به آن دست یافته است.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=40012

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .