2

قیمت آپارتمان‌های ۲ خوابه در تهران

  • کد خبر : 123213
  • 10 شهریور 1398 - 14:54
قیمت آپارتمان‌های ۲ خوابه در تهران

بررسی قیمت مسکن در تهران نشان می‌دهد که یک واحد مسکونی ۱۰۰ متری دو خوابه در سعادت‌آباد با قیمت ۱.۹ میلیارد تومان و آپارتمان ۹۳ متری ۲ خوابه در دریاچه چیتگر با قیمت ۹۳۹ میلیون تومان برای فروش عرضه شده است.

یک دستگاه آپارتمان ۲ خوابه ۹۲ متری واقع در تهران ویلا با عمر ۱۷ سال به قیمت ۱.۲ میلیارد تومان یعنی هر مترمربع حدود ۱۳ میلیون تومان برای فروش عرضه شده است.

واحد مسکونی ۱۰۰ متری نوسازی ۲ خوابه در قیطریه ۳ میلیارد تومان (هر مترمربع ۳۰ میلیون تومان) و آپارتمانی با همین متراژ ۲ خوابه با عمر ۶ سال در ابوذر ۱.۲ میلیارد تومان (هر مترمربع ۱۲ میلیون تومان) قیمتگذاری شده است.

آپارتمان ۲ خوابه ۹۵ متری با عمر سه سال واقع در دروس با قیمت ۲.۸ میلیارد تومان (هر مترمربع حدود ۲۹ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان) در فایل فروش عرضه شده است.

محله متراژ عمر بنا قیمت یک مترمربع (تومان) قیمت کل (تومان)
سعادت‌آباد ۱۰۰ ۱۴ ۱۹ میلیون یک میلیارد و ۹۰۰میلیون
شهرک غرب ۹۳ ۸ ۲۵ ۲ میلیارد و ۳۲۵ میلیون
کاج ۱۰۰ ۳۰ ۱۱.۸ میلیون یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون
ابوذر ۹۴ ۶ ۱۰.۵ میلیون ۹۸۷ میلیون
زعفرانیه ۹۰ نوساز ۴۰ میلیون ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون
دریاچه چیتگر ۹۳ ۱۰.۱ میلیون ۹۳۹ میلیون
بهار ۱۰۰ ۱۳ میلیون یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون

تسنیم

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=123213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .