5

قیمت اماکن ورزشی شهرداری تهران ۴۰ درصد کم‌تر از مصوب دولت

  • کد خبر : 295990
  • 08 اردیبهشت 1402 - 9:09
قیمت اماکن ورزشی شهرداری تهران ۴۰ درصد کم‌تر از مصوب دولت
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: به دنبال درآمدزایی از اماکن ورزشی نیستیم.

به گزارش عصرشهروند ورزشی، حسین اوجاقی گفت: تعرفه‌های امسال اماکن ورزشی بر اساس تعرفه‌های ۱۴۰۱ دولت طراحی شده و حتی پایین‌تر از نرخ دولتی است، به طوری که اگر نرخ تعرفه‌های مجموعه‌های ورزشی دولتی درجه یک باشد این تعرفه‌ها در اماکن ورزشی شهرداری درجه ۲ و ۳ در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: البته تعرفه امسال اماکن ورزشی شهرداری مصوب شورای اسلامی و فرمانداری تهران بوده و در مناطق ۲۲ گانه تهران متفاوت است. به طوری که هزینه‌ی اماکن ورزشی منطقه‌ی یک تا ۸ بالاتر و ۹ تا ۲۲ پایین‌تر از سایر مناطق در نظر گرفته‌ایم که البته این تعرفه‌ها براساس نوع رشته و میزان گرایش مردم متفاوت است.

وی با بیان اینکه به دنبال درآمدزایی از اماکن ورزشی نیستیم، گفت: نه تنها از اماکن ورزشی درآمدزایی نمی‌کنیم حتی سودی نیز برای ما ندارد، حتی برای تشویق مردم به سمت فعالیت‌های ورزشی در بعضی از اماکن ورزشی درآمد به حدی پایین است که با هزینه‌ها برابری می‌کند و نرخ تعرفه‌ها ۳۰ تا ۴۰ درصد کم‌تر از نرخ دولت است.

اوجاقی تاکید کرد: هدف ما این است که پایین‌ترین تعرفه را برای اماکن ورزشی در نظر بگیریم شاید انتقاداتی وجود داشته باشد مبنی بر افزایش قیمت اماکن ورزشی نسبت به گذشته، اما تلاش بر این است که نرخ تعرفه‌ها از نرخ دولت کم‌تر باشد و شرایطی را فراهم کنیم تا مردم به سمت فعالیت‌های بدنی گرایش پیدا کنند.

رئیس سازمان ورزش شهرداری در پایان از برگزاری مسابقات محلات در مناطق ۲۲ گانه تهران خبر داد و گفت: با برگزاری این مسابقات سعی داریم مردم محلات مناطق مختلف استان تهران را درگیر ورزش کنیم که البته در پایان این رقابت‌ها به نفرات برتر جوایزی نیز اهدا خواهد شد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=295990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .