8

قیمت خیره کننده خودروی پورشه در تهران

  • کد خبر : 283599
  • 23 مرداد 1400 - 13:26
قیمت خیره کننده خودروی پورشه در تهران
خودروهای پروشه مانند سایر خودروهای وارداتی در یک سال اخیر افزایش قیمت های چشمگیری را تجربه کردند؛ در حال حاضر پورشه ماکان صفر مدل ۲۰۱۷ در بازار ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار اقتصادی ، بررسی روند قیمت ها در بازار خودروهای پورشه در یک سال اخیر از افزایش قیمت های خیره کننده ای حکایت دارد؛ در سال ۹۹ پورشه پانامرا مدل ۲۰۱۲ با ۷۰ تا ۸۰ هزار کارکرد در محدوده یک میلیارد و ۸۰۰ تا یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می شده است اما امروز قیمت این خودرو به ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان رسیده است. گفتنی است که در حال حاضر پورشه پانامرا مدل ۲۰۱۳ در محدوده قیمتی ۴ تا ۵ میلیارد تومان خرید و فروش می شود و این در حالی است که در سال گذشته این خودرو ۲ میلیارد و ۵۰۰ تا ۳ میلیارد تومان قیمت داشته است و گاهی قیمت مدل ۲۰۱۲ این خودرو نیز با کار کرد کمتر به ۴ میلیارد تومان نیز می رسد.

پورشه کاین نیز در این مدت افزایش قمیت های خیره کننده ای را به ثبت رسانده است؛ مدل ۲۰۱۰ این خودرو از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در سال گذشته امروز به قیمت ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است و یک میلیارد تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

گفتنی است که پورشه باکستر مدل ۲۰۱۷ در سال ۱۳۹۵ تنها ۵۵۰ میلیون تومان قیمت داشته است و پورشه باکستر S ۲۰۱۷ نیز در آن سال ها به قیمت ۷۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می شده است و پورشه ماکان ۲۰۱۷ نیز در سال ۹۵ در محدوده قیمتی ۵۵۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می شده است و مدل ۲۰۱۶ این خودرو نیز ۵۴۰ تا ۵۷۰ میلیون تومان قیمت داشته است.

قیمت روز خودرو پورشه در جدول زیر آمده است:

خودروهای وارداتی

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=283599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .