3

قیمت روز مسکن در پایتخت

  • کد خبر : 26640
  • 09 بهمن 1397 - 12:37
قیمت روز مسکن در پایتخت

بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی از آن است که یک واحد ۱۰۳ متری در اختیاریه به قیمت ۱.۳ میلیارد تومان و آپارتمان ۵۰ متری در کرمان به قیمت ۴۱۲ میلیون تومان معامله شده است.

به گزارش عصر شهروند، در اختیاریه یک واحد ۱۰۳ متری با عمر ۲۵ سال به قیمت یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان فروخته شده است. هر مترمربع از این واحد مسکونی حدود ۱۳ میلیون تومان در زمان امضای قرارداد قیمت داشته است.

یک واحد مسکونی ۸۳ متری که دو سال از ساخت آن می‌گذرد واقع در ازگل به قیمت ۷۶۵ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۹ میلیون و ۲۳۳ هزار تومان)، آپارتمان ۸۱ مترمربعی واقع در شهرک ولیعصر با عمر یک سال به قیمت ۹۳۰ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۱۱ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان، واحد مسکونی ۷۶ متری ۱۷ ساله در آپادانا به قیمت ۷۶۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۰ میلیون تومان) و واحد ۹۸ متری ۴۳ ساله در فاطمی به قیمت ۵۴۵ میلیون تومان (هر مترمبع حدود ۵ میلیون و ۵۶۹ هزار تومان) معامله شده است.

بازار مسکن تهران

همچنین یک واحد ۶۶ متر با عمر ۲ سال در منطقه ۱۶ به قیمت ۳۹۰ میلیون تومان، آپارتمان ۸۹ متری نوساز در ارامنه جنوبی ۶۴۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۷ میلیون و ۲۱۱ هزار تومان) و واحد ۵۰ متری ۱۷ ساله در تهرانپارس به قیمت ۴۴۹ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۹ میلیون و ۶۸ هزار تومان) فروخته شده است.

در استاد معین یک واحد ۶۱ متری با عمر سه سال به قیمت ۵۳۹ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۸ میلیون و ۸۶۵ هزار تومان) معامله شده است. در کرمان نیز یک واحد ۵۰ متری ۲ سال ساخت به قیمت ۴۱۲ میلیون تومان (هرمترمبع حدود ۸ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان) در سامانه کد رهگیری ثبت معامله شده است.

یک واحد مسکونی ۵۴ متری ۷ ساله در منطقه ۱۹ به قیمت ۵۵ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود یک میلیون و ۱۸ هزار تومان معامله شده است.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=26640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .