3

قیمت پراید ۴ میلیون تومان عقب نشست

  • کد خبر : 242406
  • 27 فروردین 1399 - 8:51
قیمت پراید ۴ میلیون تومان عقب نشست

در بازار بی مشتری خودرو ، قیمت پرایدهای فایل شده در بازار با کاهشی قابل توجه نسبت به هفته گذشته روبرو شد.

خبرآنلاین نوشت: امروز قیمت آگهی‌های اعلامی در فضای مجازی کاهشی قابل توجه را نسبت به روز های گذشته تجربه کرده است، در حالی که پس از پایان تعطیلات نوروز هر دستگاه پراید تا مرز ۷۰ میلیون تومان نیز از سوی آگهی دهندگان اعلام می شد، امروز این مدل پراید به قیمت ۶۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سوی اگهی دهندگان قیمت خورد.

این قیمت کاهشی ۴ میلیون و پانصد هزار تومانی نسبت به فایل های اعلامی در هفته گذشته را شاهد است.با این کاهش پراید تازه به نیمه کانال ۶۰ میلیون تومان برگشت و در مرز روانی ۶۵ میلیون تومان ایستاد.

پراید ارزان‌ترین خودروی موجود در بازار ایران و البته پرتقاضاترین خودرو است .

قیمت سایپا ۱۳۱ سفید نیز امروز به قیمتی معادل با ۶۱ میلیون تومان فایل شد که در قیاس با روزهای ابتدایی هفته کاهشی یک میلیون تومانی و در مقایسه با هفته گذشته کاهشی نزدیک به سه میلیون تومان را نشان می‌دهد. سایپا ۱۳۲ سفید نیز ۶۲ میلیون و سایپا ۱۵۱ یا وانت پراید به قیمت ۶۶ میلیون تومان فایل شده اند.

بر اساس این گزارش اغلب نمایشگاه‌داران در تماس تلفنی خبرنگار خبرانلاین می‌گویند بیشتر این خودروها به رنگ سفید موجودند و بازار هنوز خودروهایی در رنگ هایی جز سفید را دارا نیست . آنها از کاهش شدید خرید و فروش خبر داده و می‌گویند رکود حاکم بر بازار تا کنون تجربه نشده است.

یکی از نمایشگاه داران تاکید کرد اگر کسی در این شرایط مشتری واقعی باشد به قیمتی‌هایی پایین‌تر از این میزان نیز می‌تواند خودرو خریداری کند .

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=242406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .