16

لزوم افزایش سرعت واکسیناسیون برای کاهش مرگ‌های پیک ششم /سیر نزولی آمارهای کرونا در تهران

  • کد خبر : 284680
  • 20 شهریور 1400 - 11:40
لزوم افزایش سرعت واکسیناسیون برای کاهش مرگ‌های پیک ششم /سیر نزولی آمارهای کرونا در تهران
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، در ارتباط با وضعیت بیماری کرونا در پایتخت توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار سلامت ، دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به وضعیت شیوع بیماری در تهران گفت: تعداد مراجعان سرپایی به بخش‌های درمانی و بهداشتی به زیر ۲۰ هزار نفر در روز رسیده است .

وی افزود: تعداد بستری‌ها در بخش‌های عادی و ویژه نیز کاهش یافته و این امر نشان می‌دهد الگوی بیماری در حال تنزل است .

زالی در عین حال تاکید کرد: اما همچنان ۲۵۰۰ بیمار بدحال در بخش‌های ویژه بستری هستند و کاهش آمار فوتی‌ها با فاصله زمانی بیشتری رخ خواهد داد .

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با توجه به تجربه‌های حاصل شده در خیزهای قبلی بیماری، گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا بروز خیز بعدی بیماری ۶ تا ۸ هفته فاصله وجود داشته باشد . اگر بتوانیم در این فاصله زمانی فرایند واکسیناسیون را سرعت بدهیم ، قطعاً باعث کاهش میزان ابتلا و بستری و فوتی‌ها در خیز بعدی خواهیم شد . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=284680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .