13
میثم مظفر مطرح کرد:

لزوم بازنگری فوری بر مصوبات مرتبط با نوسازی املاک فرسوده

  • کد خبر : 286731
  • 25 آبان 1400 - 16:15
لزوم بازنگری فوری بر مصوبات مرتبط با نوسازی املاک فرسوده
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با گذشت صد روز از دوره مدیریت جدید شهری ، هنوز قفل نوسازی املاک فرسوده و تولید مسکن در تهران باز نشده است.بنابراین بازنگری فوری در تراکم و طبقات مجاز برای بازآفرینی مناطق فرسوده با رویکرد انگیزشی؛ توجیه اقتصادی و شرایط بحران ضروری است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران در جریان بیست و چهارمین جلسه شورا در تذکری اظهار داشت: با گذشت صد روز از دوره مدیریت جدید شهری ، هنوز قفل نوسازی املاک فرسوده و تولید مسکن در تهران باز نشده است.

میثم مظفر ادامه داد: علی رغم تذکرات و مباحث متعدد درجلسات صحن شورا اما سرعت عملی در خصوص مکانیزم های تشویقی و انگیزیشی در نوسازی بافت فرسوده از سوی شهرداری تهران مشاهده نمی شود و صد روز جهت اولویت قرار دادن این موضوع کفایت میکرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدیدهای طرح رصد در مناطق ۱۷ و ۱۰ تهران گفت: در این مناطق بعضا ۳۰تا ۴۰ درصد معابر ، عرض کمتر از ۳ متر دارد و باید ضوابط واقع بینانه تری در اینگونه مناطق بگذاریم تا با ایجاد انگیزه و توجیه اقتصادی ، مردم را به نوسازی املاک فرسوده خود تشویق کنیم.

مظفر تاکید کرد : خطر زلزله که یک خطر بسیار جدی است اگر در تهران رخ دهد آنگاه متوجه خواهیم شد نگاه های بیش از حد آرمانی ما چقدر باید واقع بینانه می شد و چه میزان باید برای ایجاد نهضت مردمی فراگیر برای احیای بافت فرسوده انگیزه ایجاد می کردیم. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=286731

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .