14
سید احمد علوی تاکید کرد:

لزوم توجه به نگهداشت المان های ترافیکی و تدبیر برای حمل و نقل عمومی شهر

  • کد خبر : 283460
  • 19 مرداد 1400 - 15:05
لزوم توجه به نگهداشت المان های ترافیکی و تدبیر برای حمل و نقل عمومی شهر
عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم توجه به نگهداشت المان های ترافیکی گفت: مشکل و معضل پیش رو شروع سال تحصیلی در مهرماه است که امیدواریم معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران برای برون رفت از این معضلات تدبیری داشته باشند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، سید احمد علوی بعد از ارائه گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک خطاب به مناف هاشمی گفت:  ایشان از همکاران خوب ما در شهرداری هستند و همانگونه که آقای مهندس چمران نیز ذکر کردند بحث تامین مالی و برنامه ریزی می تواند بخش زیادی از مشکلات را حل کند. نمیتوانستیم انتظار حل تمام مشکلات را در این ۲ سالی که اقای هاشمی حضور داشتند حل شود اما با این حال برخی دغدغه ها وجود دارد که من ذکر می کنم.

وی ادامه داد: بحث نگهداشت المان های ترافیکی شهر از موضوعات مهمی است که اکنون شرایط خوبی ندارد. به طور مثال زمان قطعی برق ما دیدیم که یو پی اس ها جواب نداد و مشکلاتی ایجاد شد.

به گفته علوی دیگر مشکل و معضل پیش رو شروع سال تحصیلی در مهرماه است و خطاب به هاشمی افزود: ما زمان زیادی نداریم و حتما دکتر جاوید هم تا زمان استقرار آقای زاکانی تدبیر میکنند؛ چرا که با توجه به روند واکسیناسیون انتظار می رود که مدارس و دانشگاه ها بازگشایی شوند. در این میان نه ناوگان اتوبوسرانی با با وضعیت فعلی پاسخگو خواهد بود و نه شرایط ناوگان ریلی ما پاسخگو خواهد بود.

عضو شورای ششم شهر تهران تاکید کرد: انتظار معجزه از اقای مناف هاشمی نداریم، ما نیز در کنارشان هستیم تا کمک کنیم که انشالا برای این پیک ترافیکی تدبیری شود.

وی همچنین با اشاره به تکمیل نشدن پایانه شرق تهران گفت: انشالا که چند درصد باقیمانده حل شود چرا که مشکلاتی در خیابان دماوند ایجاد کرده است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=283460

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .