12

لزوم توجه مدیریت شهری ششم به افراد کم توان جسمی

  • کد خبر : 284231
  • 10 شهریور 1400 - 10:22
لزوم توجه مدیریت شهری ششم به افراد کم توان جسمی
عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم توجه مدیریت شهری ششم به افراد کم توان جسمی تاکید کرد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، جعفری شربیانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگویی در مورد توجه به جامعه معلولان در شهر تهران گفت: همه اقشار در شهر تهران به‌عنوان شهروندان باید از سوی مدیریت شهری مورد توجه قرار بگیرند؛ البته با توجه به جمعیت افراد کم توان در شهر تهران برای بحث مناسب سازی در شهر تهران اقدامات گذشته کافی نبوده و نمره قبولی نمی‌گیرد؛ لذا این موضوع باعث شده است افراد کم توان جسمی نتوانند از خدمات شهر تهران استفاده مناسبی داشته باشند و حق حضور در بسیاری از نقاط شهر از آن‌ها گرفته شده است.
وی افزود: البته در دوره‌های قبلی مدیریت شهری زحمات زیادی در این زمینه انجام شد، اما متاسفانه کافی نبوده است، یکی از اولویت‌های مهم مدیریت شهری ششم بحث مناسب‌سازی شهر تهران برای معلولان و افراد کم توان جسمی خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای شهر تهران باید قوانینی را تنظیم و تولید کند که در حوزه شهرسازی و خدمات شهری الزاماتی به صورت قانونی باشد تا خدمات خوبی به افراد کم توان جسمی شهر تهران داده شود.

وی گفت: افراد معلول و کم توان جسمی هم اعضای جامعه هستند و حق استفاده از امکانات شهر را دارند و مدیریت شهری ششم تهران این موضوع را پیگیری می‌کند.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=284231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .