7

ماجرای سرقت دیواره‌های صوتی پایتخت توسط پیمانکاران شهرداری

  • کد خبر : 163258
  • 21 آبان 1398 - 8:53
ماجرای سرقت دیواره‌های صوتی پایتخت توسط پیمانکاران شهرداری

صبوری دیلمی درباره اظهار نظر رئیس پلیس تهران مبنی بر سرقت دیوار‌ه‌های صوتی بزرگراه‌ها از سوی پیمانکاران شهرداری توضیحاتی داد.

صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ،  در واکنش به اظهارنظر سردار حسین رحیمی فرمانده پلیس تهران بزرگ مبنی بر سرقت دیوار‌ه‌های صوتی بزرگراه‌های پایتخت از سوی برخی از پیمانکاران شهرداری گفت: پلیس تهران بزرگ ۹ نفر از سارقان دیوار‌ه‌های صوتی پایتخت را دستگیر کرد که تنها یک نفر آن‌ها پیمانکار شهرداری بود.

وی با اشاره به اینکه ارزش دیواره‌های صوتی برای سارقان در حدود ۱۰۰ هزار تومان است، افزود: در بین سارقان تعدادی از معتادان متجاهر حضور داشتند که با سرقت و فروش آلومینیوم دیواره‌های صوتی رقمی زیر ۱۰۰ هزار تومان نصیبشان می‌شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: اگر چه رقم حاصل از فروش دیوار‌ه‌های صوتی برای معتادان متجاهر ناچیز است، اما سرقت دیواره‌ها برای شهرداری تهران هزینه میلیاردی به دنبال دارد.

صبوری دیلمی با اشاره به دستگیری پیمانکار شهرداری به جرم سرقت دیواره‌های صوتی پایتخت گفت: من این احتمال را رد نمی‌کنم که برخی از پیمانکاران به دلیل برآورده نشدن تعهدات مالی نسبت به تخریب و یا سرقت دیواره‌های صوتی اقدام کنند، اما فرد دستگیر شده در اختیار پلیس است و ما در شهرداری تهران اطلاعی از انگیزه او برای سرقت دیواره‌های صوتی پایتخت نداریم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: حضور یک پیمانکار در بین افراد دستگیر شده ملاک مناسبی برای مطرح کردن این موضوع نیست که تمامی پیمانکاران شهرداری در حوزه‌های مختلف در سرقت دیوار‌های صوتی نقش دارند، زیرا ما نمی‌دانیم که پیمانکار دستگیر شده مربوط به کدام حوزه مدیریت شهری است.

باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=163258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .