13

مبلغ قرارداد گران‌ترین ستاره پرسپولیس لو رفت !

  • کد خبر : 292861
  • 09 شهریور 1401 - 15:38
مبلغ قرارداد گران‌ترین ستاره پرسپولیس لو رفت !
باشگاه پرسپولیس سرانجام قرارداد یورگن لوکادیا مهاجم هلندی خود را منتشر کرد.

به گزارش عصرشهروند ورزشی، باشگاه پرسپولیس که ماه گذشته قرارداد یورگن لوکادیا را ثبت کرده بود، حالا در نامه جدید به فرابورس قرارداد او را نیز به سایر بازیکنان اضافه کرده تا رقم قرارداد بازیکنان خارجی پرسپولیس به حدود ۵۰ میلیارد تومان برسد.

در سند جدید منتشره از سوی سامانه کدال، رقم قرارداد بازیکنان خارجی پرسپولیس اصلاح شده و یورگن لوکادیا نیز به جمع وحدت حنانوف، گئورگی گولسیانی و شرزود تمیروف اضافه شده تا میزان دریافتی بازیکنان خارجی به ۴۹ میلیارد تومان برسد.

قرارداد جدید بازیکان پرسپولیس که مجموع رقم هزینه سرخپوشان را با پاداش احتمالی به ۳۱۰ میلیارد تومان می‌رساند.
این در حالی است که در سند قبلی منتشره، مجموع قرارداد بازیکنان خارجی روی عدد ۱۹ میلیارد تومان برای سه بازیکن قرار داشت تا با یک حساب سرانگشتی، دریافتی یورگن لوکادیا به عدد سی میلیارد تومان برسد.

سی میلیارد تومان که معادل یک میلیون دلار است، لوکادیا را تبدیل به یکی از گرانترین بازیکنان این فصل لیگ برتر و گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس خواهد کرد.

با این حال میزان هزینه پرسپولیس برای جذب این مهاجم در رقم خالص قرارداد کمتر از مهدی قایدی است که استقلال با عدد یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورو او را به خدمت گرفت.

نکته جالب اینکه در مقایسه سند قرارداد بازیکنان پرسپولیس بدون لوکادیا و با حضور او، میزان پاداش بازیکنان تغییری نکرده تا مشخص شود احتمالا قرارداد لوکادیا آپشن و پاداش خاصی ندارد.

در مجموع رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس در صورت تحقق پاداش‌ها به حدود ۳۲۰ میلیارد تومان می‌رسد که البته با جدایی شرزود تمیروف و کسر قرارداد او از مجموع ارقام، این عدد به حدود ۳۱۰ میلیارد تومان کاهش خواهد یافت تا مجموع رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس نیز از سیصد میلیارد عبور کند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=292861

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .