19

مترو بعد از ۱۰ سال به پرند می‌رود؟

  • کد خبر : 293796
  • 29 آبان 1401 - 14:38
مترو بعد از ۱۰ سال به پرند می‌رود؟
مسوولان در حالی وعده کرده‌‌‌اند که متروی پرند تا پایان امسال افتتاح می‌شود که بیش از یک دهه از کلنگ‌زنی آن می‌گذرد. به گزارش خبرگزاری فارس، بررسی‌‌‌ها نشان می‌دهد بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره مسوولان وعده کرده‌‌‌اند، مترو پرند، تا پایان سال جاری افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه آغاز شود.

به گزارش عصرشهروند در اخبار اقتصادی ،مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای مترو پرند، اعلام کرد: تکمیل خط مترو تهران- پرند تا پایان سال جاری انجام می‌شود. در این زمینه تمام امکانات موجود را به کار گرفته‌ایم. برای تکمیل خط مترو در بخش حدفاصل فرودگاه امام خمینی(ره) تا شهر جدید پرند اقدامات لازم در حال انجام است و کار با جدیت دنبال می‌شود. موضوع بهره‌برداری از خط مترو پرند یکی از درخواست‌های جدی شهروندان است.

بر اساس این گزارش، مدیران شهری نیز وعده افتتاح ایستگاه مترو پرند را تا ۴ ماه آینده داده‌اند. محمدآقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در این باره می‌گوید که شهرداری مصوبات خوبی از شورای شهر گرفته است و می‌تواند با اجرایی کردن آنها مشکلات مالی پروژه‌‌‌ها را مرتفع کند. البته دقت داشته باشید که درآمد اصلی شهرداری تهران در سه تا چهار ماه پایانی سال محقق می‌شود و باید منتظر باشیم که در آن زمان بودجه به پروژه‌‌‌های عمرانی تزریق شود. اما در خصوص مترو پرند هم باید بگویم پیمانکار در حال انجام وظایف خود است؛ اما تا پایان سال جاری وعده افتتاح یک خط مترو پرند داده شده است، این در حالی است که باید تلاش کنیم هر چه زودتر ساخت خط دوم نیز آغاز شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=293796

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .