3

متقاضیان ثبت‌نام یارانه بخوانند

  • کد خبر : 72602
  • 11 خرداد 1398 - 16:44
متقاضیان ثبت‌نام یارانه بخوانند

براساس اظهارات مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها، ثبت نام افراد جدید برای دریافت یارانه نقدی نیاز به قانون و منابع و احراز شرایط متقاضیان دارد.

به گزارش عصر شهروند، یکی از سوژه‌های ثبت شده در سامانه فارس من مربوط به دریافت یارانه نقدی برای خانوارهای جامانده است.

طبق توضیحاتی که در این باره مخاطب مورد نظر ثبت کرده، از سال ۹۳ موفق به ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی نشده و اکنون از خانواده خود جدا شده و صاحب فرزند است.

براساس این گزارش، مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها در تاریخ ۲۳ دی ماه سال ۹۷ در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علاوه بر توضیحاتی که در رابطه با موعد ثبت نام جدید برای دریافت یارانه، علت به تعویق افتادن یارانه نوزادانی که سرپرستان آنها یارانه دریافت می‌کنند را تشریح کرده است.

اکبر ایزدی در مورد ثبت نام جدید یارانه بگیران بیان کرده است:‌ این موضوع برای قانون بودجه سال ۹۶ بود و در بودجه ۹۷ وجود ندارد. طبق آمار مرکز آمار ۸۱ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر جمعیت داریم که از این میزان به ۷۷ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر یارانه می‌دهیم که ماهانه نیز افزایش (متولدین در خانواده افراد یارانه بگیر) می‌یابد. اگر سامانه باز شود همه یارانه می‌خواهند یعنی از طریق ثبت‌نام فایده ندارد، بلکه از طریق حذف و اضافه باید پیگیری صورت بگیرد.

به گزارش فارس، ثبت نام جدید برای پرداخت یارانه نیازمند منابع جدید است که قرار بود از محل حذف افراد غیرنیازمند انجام شود. متقاضیانی که خواهان دریافت یارانه هستند پس از خوداظهاری و تشریح اموال و دارایی و ارزیابی آن توسط وزارت رفاه اگر حائز شرایط بودند در لیست یارانه بگیران قرار بگیرند.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=72602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .